Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Nálunk miért nem lehet ilyen...

Nálunk miért nem lehet ilyen az közoktatás?

Figyelt kérdés

[link]


"Évtizedek óta lehet tudni, hogy a finn oktatási rendszer kiváló (a 2016-os összesített PISA-rangsorban második Európában), hogy gyerekközpontú, hogy nem nyomja agyon a személyiséget, hogy decentralizált, hogy minden állami iskola közel egyforma minőségű (nincs elit-, ahogy nincs deklasszált állami suli sem), hogy nem mazsoláz ki, nem szegregál, hanem kiegyenlít, hogy nem a felülről lefelé erőltetett tudásátadást hangsúlyozza, hanem a kooperáción alapuló együttes munkát, hogy a tanároknak nagy az oktatási szabadsága, meg vannak becsülve, ezért nem kontraszelektáltak"



2018. nov. 20. 09:13
 1/5 anonim ***** válasza:
69%

Mert alapból ocsmány a közoktatásunk, és az állam egy fillért nem akar alapból erre áldozni, fejlesztésbe meg ennyit sem.

Arról nem is beszélve hogy pont azt akarja hogy az ő elméleteiket véssék bele a gyerekek fejébe, ezáltal elbutítani az országot....

2018. nov. 20. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
69%
Pontosan úgy van ahogy az első írta. Tudja mindenki, hogy az oktatási rendszerünk romokban már nagyon-nagyon régóta, és mégsem foglalkozik vele senki, mert a felsőbb rétegnek így legalább nem kell rettegni a konkurenciától. Én tanultam többféle oktatási rendszerben is külföldön, és ha a magyarra kell visszaemlékezzek akkor csak az jön vissza, hogy életem legrosszabb évei voltak azok, és bár ne lett volna benne részem. Míg az angliai közép/felső oktatás pedig a legjobb, arra szívesen gondolok vissza.
2018. nov. 20. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
82%
A hülyékből lesz a legjobb szavazó!
2018. nov. 20. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
43%

A PISA eredményekből az látható, hogy 2005 körül kezd zuhanni a magyar eredmény.

Tudni kell, hogy az az időszak, amikor nagyon megbabrálták az oktatást, a régi érettségi rendszert átalakították az új kétszintű rendszerre.

A természettudományos tárgyak óraszámát jelentősen csökkentették. Azóta a matematika, fizika oktatás is csökken, most már minden hülye felmenteti magát, diszkalkuliásnak adja ki magát, pedig csak lusta.


Úgyhogy ez az oka mindennek, hogy a régi porosz típusú oktatást már szétverték a nagyokosok. Kitaláltak helyette egy semmit nem érő engedékeny rendszert, ahol az érettségi már 20%-tól megvan, így minden buta embernek van már.

Vagyis elértéktelenítették az érettségit, tudás nincs mögötte, most meg nyivákolnak sokan hogy nem jó semmi.


A régi porosz típusú oktatási rendszert kéne visszavezetni, a matematika és a természettudományos órák számát növelni és a követelményeket szigorítani. Ezenkívül a tanulókba bele kell verni a rendet és a fegyelmet.


Arról nem is beszélve, hogy az egyetemeken a régi felvételi rendszert kéne visszavezetni, mert most már az alacsony szinvonalú érettségin alacsony szintet elérők is bekerülnek, noname egyetemekre, amelyeket be kéne zárni...

2018. nov. 20. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
nem tudom,miert istenitik a finn oktatast..a legkönnyebb/nevetsegesebb,amiben valaha tanultam.gyerekek szempontjabol persze jo, mert könnyu,sok szabadidö jar es mindenert megdicsernek, de örulök,hogy Mo-rol kaptam az alapokat, nem lettem annyira eletkeptelen,mint a finn tinik.
2019. jan. 5. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!