Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Mit gondoltok a Quizlet-ről?...

Mit gondoltok a Quizlet-ről? Hasznos eszköze lehet a nyelvtanulásnak? Kiválthatja a papír alapú szókártyákat? Aktív szókincsfejlesztésre is jó vagy inkább csak a passzívra?

Figyelt kérdés
2020. márc. 2. 11:45
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Én szeretem. Sok szót kellett tanulnom, nekem segített. (Nyelvszakos voltam). Szerintem jó aktív tudàsra is, mert folyamatosan ràkérdez a szavakra, mondatokra.
2020. márc. 2. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Nekem abszolút hasznos volt és soha nem is használtam papír alapú szókártyát. Szerintem több szempontból jobb is, hiszen fel tudja olvasni a szavakat helyes kiejtéssel, és helyét se foglal ,nem kell magaddal cipelned. Ha esetleg buszon vagy vonaton akarsz tanulni akkor is egyszerűbb. Szerintem aktívra is jó , nyelvvizsgára készülök vele. Ráadásul itt sem kell mindent neked beírni egy csomó téma alapból is létezik másoknál. Nekem például az összes német tételéhez van egy szószedetem. Meg az is előny hogy személyre szabható.
2020. márc. 2. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
27%

Most tegyük azt félre, hogy kinek mennyire tetszik maga a program. Egy másik nézőpontból mesélném el a tapasztalataimat velük kapcsolatban:


A tanfolyamon az egyik tanár ajánlotta a Quizlet-et.

Regisztráltam a 7 napos próba verzióra, aztán közölte, hogy majd a mobil számlámhoz hozzáírják a quizlet éves díját is. Ezt én nem szeretném.

Próbáltam leiratkozni, de nem sikerült.

Ez esetben ők úgy veszik, hogy ha nem iratkozok le a próba verzió végső határidejéig, akkor megrendeltem a szolgáltatást.

Közben kapcsolatba léptem az admin-jukkal, aki adott pár instrukciót az account törléséhez, pontosabban a leiratkozáshoz, de ez sem segített.

Lehet, hogy bénább vagyok az átlagnál, de azért van egy-két érdekesség.

Pl. Regelni tudsz mobil eszközről, de leiratkozni már csak desktop eszközről lehet. Nem furcsa ?

Ha letörlöm az alkalmazást, attól még tovább ketyeg az account és nagy valószínűséggel még ki is zárom magam a rendszerből.

Megírtam a Quizlet adminjának, hogy mi a helyzet, mire visszaírt, hogy ő nem tud segíteni ebben. Pedig, ha cégen belül jelezné az account managernek, hogy van itt egy ilyen kérés, akkor igazság szerint tudniuk kéne segíteni az ügyben. Feltéve persze, hogy akarnak segíteni...

Nagyon úgy néz ki, hogy "hálóval" fogdossák össze a fizetős kuncsaftokat.


Ha valaki nem akar egy erőszakos fizetős szoftver manipuláció áldozatává válni, akkor inkább kerülje ezt!

2020. márc. 10. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!