Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Spanyolosok, segítség?

Spanyolosok, segítség?

Figyelt kérdés
Amikor azt akarom mondani egy csak csajokból álló baráti társaságnak, hogy csajok, akkor azt használom, hogy chicas. Ha csak fiúk vannak akkor chicos. De mivan akkor ha fiúk és lányok is vannak? Akkor melyiket használom?

2020. jún. 19. 11:21
 1/7 anonim ***** válasza:
94%
Chicos. Vagyis azon az elven kiindulva, hogy az anya a madre, az apa a padre, a szülők pedig padres. :D De nem biztos, bocsi ha hülyeséget mondok, én is kezdő vagyok!
2020. jún. 19. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a választ! (Akár jó, akár nem)

Igen, én is ezt a példát vettem alapnak amit mondtál.

2020. jún. 19. 11:25
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Jó így, ha vegyesen vannak, hímnemből képzed.
2020. jún. 19. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm!
2020. jún. 19. 11:43
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Ha több ember van akkor mindig a hímnemet rakod többesszámba, még akkor is azt kell írni/mondani, hogy chicos ha pl.a társaságban van 5 lány meg egy fiú.
2020. jún. 19. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
A ferfi a dominans nem (legalabbis spanyolban), szoval igen, ha egy is van koztuk, mar himnemu a tarsasag.
2020. jún. 20. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
A spanyolban (és alapvetően az újlatin nyelvekben) a nőnem jelöltebb, és a hímnem pedig az alapértelmezett, jelöletlen nem, tehát ha valami nem kifejezetten nőnemű, akkor hímnemű lesz. Így egy csoportban, ahol nem mindenki ugyanolyan nemű, a hímnemet használják.
2020. jún. 20. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu