Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Közép vagy emelt szinten...

Közép vagy emelt szinten érdemes érettségiznem angolból?

Figyelt kérdés
A szakra, ahova felvételizek, kötelező egy emelt szintű töri érettségi, tehát azért nem kapok plusz pontot. Van egy középfokú komplex nyelvvizsgám angolból. A kérdésem az, hogy mi érné meg jobban, egy 90%os középszintű angol érettségi, vagy egy 70%-os emelt? Hogyan lenne több pontom?

2020. dec. 30. 22:57
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Szia! Tudtommal megkapod a pluszpontot az egy kötelező emelt érettségiért is.

Nekem ez az utolsó információm.

Én is idén érettségizek.

Egyébként, ha nem is, minden attól függ, a töri hogy sikerül, tudsz e majd duplázni.

2020. dec. 30. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
82%
Szerintem válaszd az emelt angolt. Én tavaly csináltam és nem volt nehéz:)
2020. dec. 30. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Angoltanár vagyok, én ebben az esetben a középszintű érettségit szoktam javasolni.

Tegyük fel, hogy az emelt törid 80% lesz (csak azért, mert kerekkel könnyebb számolni), az angol pedig mint írtad, emelt szinten 70%, középszinten 90%. Nyilván ezek csak példák, de mutatom hogy számolnak.

Emelt töri 80% + emelt angol 70%: 80+70=150, 150*2= 300, 300+50+50= 400 pont

Emelt töri 80% + közép angol 90%: 80+90= 170, 170*2= 340, 340+50+28= 418 pont


Ez akkor van így, ha duplázol. Nem tudom mennyire jöhet szóba, de legjobban a középszintű angol érettségi + felsőfokú nyelvvizsga éri meg, mert akkor 28 helyett 40 pontot kapsz a nyelvvizsgáért.


Én a bármilyen közép- vagy felsőfokú nyelvvizsgával rendelkezőknek csak akkor ajánlom az emelt szintű érettségit, ha követelmény a szakon.

2020. dec. 31. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
54%