Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Német levél segítség?

Német levél segítség?

Figyelt kérdés

Sehr geehrte Damen und Herren,


mit großem Interesse las ich ihre Anzeige. ich schreibe ihnen,weil Ich mich um die Stelle als Austräger bewerben möchte.

Ich heiße László Kiss, 19 Jahre alt und studiere in Deutschland.Ehrlich gesagt, ich will neben der Schule ein kleines Geld verdienen,weil das Leben hier sehr teuer ist.

Ich habe als Schüler 1 Jahr gearbeitet. Im Allgemeinen hab ich verschiedene Anzeigen, Zeitungen, Zeitschriften getrieben. Meiner Meinung nach, ich habe viele Erfahrung gesammelt.

Mich interessiert noch, wie lange dauert die Arbeit au$erdem wie viel Geld kann man dort verdienen.

Ich danke ihnen für ihre Geduld.

Ich hoffe ,dass ich bald Antwort bekommen werde.


Mit freundlichen Grüßen,

László Kiss



hibákat, javaslatokat elfogadnék, hálás lennék érte


2013. júl. 7. 18:20
 1/6 A kérdező kommentje:

Austrägeri munkára való jelentkezés a téma

Szempontok:

1, az írás oka

2, saját személy

3,munkatapasztalat

4,mennyi a munkaidő

5, mennyi a pénz

2013. júl. 7. 18:22
 2/6 anonim ***** válasza:

Sehr geehrte Damen und Herren,


Ihre Anzeige hat meine Aufmerksamkeit geweckt, und ich schreibe, um mich für die Stelle "Austräger" zu bewerben.

Ich heisse László Kiss und bin 19 Jahre alt. Ich lebe und studiere in Deutschland, und möchte neben der Schule Geld verdienen, da das Leben hier sehr teuer ist.

Als Schüler habe ich bereits ein Jahr gearbeitet, wobei ich verschiedene Zeitschriften, Prospekte, usw. ausgetragen habe. Meiner Meinung nach habe ich dabei viel Erfahrung gesammelt.

Mich würde interessieren, wie lange die Arbeit dauert (itt nem értem pontosan, hogy arra gondolsz, hogy időszaki-e a munka, vagy a munkaidő érdekelne? Amit írtál, az az elsőt jelenti), und wieviel ich damit verdienen könnte?

Vielen Dank im Voraus!


Auf Ihre Antwort wartend:

László Kiss

2013. júl. 7. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Ja, látom a bejegyzésedből, hogy a munkaidőt akarod megkérdezni, azt viszont nem így kell!


Azt írd pl. így:

"Mich würde noch die Arbeitszeit interessieren, und wieviel ich damit verdienen könnte."

2013. júl. 7. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Közönöm
2013. júl. 8. 07:23
 5/6 anonim ***** válasza:
Most ez kézbesítői munkakör?
2015. ápr. 9. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Hírlap v. levélpostai küldemény?
2015. ápr. 9. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!