Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Írnátok október 23-áról...

Írnátok október 23-áról mondatokat angolul?

Figyelt kérdés
Olyat légyszi ne írjatok,hogy webforditas.hu,meg hogy csináljam meg szótárral..Próbáltam már,de szinte kezdő vagyok angolból(tavaly kezdtem el tanulni a nyelvet egy olyan tanárral,aki tojt az egészre rá,most meg egy olyan tanár kaptam,aki nagyon szigorú és úgy kezeli az osztályomat,mintha olyan profik lennénk,szólni már szóltunk,de nem érti meg...Szóval most egy olyan feladatot adott,hogy október 23-áról kell írni egy fél oldalt angolul...
2009. nov. 1. 19:03
 1/7 anonim ***** válasza:
65%

Itt van angolul, hogy miket ünneplünk vagy emlékezünk meg október 23-án. Mást nem igazán lehet róla írni..


[link]

2009. nov. 1. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
65%
+ Itt pedig magyarul is: [link]
2009. nov. 1. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
68%

Egy slideshow-t találtam neked. Egyébként ez a tanár nem normális, egy év tanulás után nem lehet okt.23-ról írni. Küldjétek be a szülőket, ebbe nem kell belenyugodni.

*****



* Automatikusan eltávolított tartalom.
2009. nov. 1. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm a segítséget! A tanár valóban dilis:volt,hogy az oszt.társam késett(lerobbant a busz amivel jött)és el sem mondhatta miért,mert a tanár ráparancsolt,hogy akkor mondja el angolul,hogy elaludt és amiatt késett.Szegényt egész órán ugráltatta. Ha nem őt nézzük állandóan órán akkor 1-es, ha betegek vagyunk(nem számít neki,ha ki sem bírunk kelni az ágyból a láztól),akkor e-mailbe el kell küldeni a leckét,mert ha nem 1-es,stb. Nem hiszem,hogy jó ötlet lenne szólni,tavaly a másik tanárnál szóltunk:hát meg is kaptunk a magunkét,órán tanítás helyett továbbra is politizált,és év végéig minket szívatott...
2009. nov. 1. 23:11
 5/7 anonim ***** válasza: