Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Németes vagyok, elég jól...

Németes vagyok, elég jól megy, de nem tudom ezt megírni. Schreiben Sie einen Kommentar zu diesem Blog. (150 Wörter)? SOS!

Figyelt kérdés

Schreiben Sie einen Kommentar zu diesem Blog. (150 Wörter)

Lina (18) Wien:

Das Abitur steht vor der Tür, ich büffle Tag und Nacht! Nebenbei muss ich mich aber auch um

das Danach kümmern. Fast alle meiner Klassenkameraden wollen nämlich nach der Prüfung

an die Uni gehen und studieren. Ich weiß aber nicht, was ich machen soll. Es wäre schön,

gleich nach dem Abitur Geld zu verdienen, Klamotten zu kaufen – mein CD-Player ist auch

kaputtgegangen, so müsste ich mir einen neuen besorgen. Andererseits sagt mir mein Vater

immer, dass ich mit dem Lernen nicht aufhören sollte. Also: arbeiten, studieren oder eine

Ausbildung machen? Wenn ich nur wüsste, was ich werden möchte! Vielleicht gehe ich mal zu

einer Berufsberaterin, und ich hoffe, dass sie mir helfen kann.


2016. ápr. 12. 17:53
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!