Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Németből pár mondatot kellene...

Németből pár mondatot kellene lefordítani. Sügős lenne?!

Figyelt kérdés
Mikor nyolcadikas voltam, választanunk kellett egy középiskolát, ahol továbbtanulunk. Szüleim hatására gimnázium választottam, én nem ide szerettem volna járni. Most négy év elteltével nem bántam meg döntésemet. Erős alapot kaptam minden téren, ami az egyetemhez elengedhetetlen.
2016. ápr. 26. 20:37
 1/4 anonim ***** válasza:
Als ich in die achte Klasse der Grundschule ging, sollten uns wir eine Mittelschule auswählen zum weiteren lernen. Durch den Einfluss meiner Eltern wählte ich das Gymnasium, obwohl ich erst nicht in diesen Schultyp gehen wollte. Jetzt, nach vier Jahren bereue ich meine Entscheidung nicht. Ich habe eine solide Grundlage in allen wichtigen Bereichen erhalten, die für das Studium an einer Universität unerlässlich sind
2016. ápr. 26. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen! :)
2016. ápr. 26. 23:00
 3/4 anonim ***** válasza:

Jaj, elnézést felcseréltem az elején két szót (wir uns

a helyes)


Als ich in die achte Klasse der Grundschule ging, sollten wir uns eine Mittelschule auswählen zum weiteren lernen. Durch den Einfluss meiner Eltern wählte ich das Gymnasium, obwohl ich erst nicht für diesen Schultyp war. Jetzt, nach vier Jahren bereue ich meine Entscheidung nicht. Ich habe eine solide Grundlage in allen wichtigen Bereichen erhalten, die für das Studium an einer Universität unerlässlich sind

2016. ápr. 26. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Rick Mave ***** válasza:

Fast perfekt.... jedoch:


..... eine Mittelschule auswählen, auf die wir gehen wollen. (oder: ..., die wir besuchen wollen)


..... eine solide Grundlage, die ..... unerlässlich ist.

2016. ápr. 27. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!