Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Valaki mondana pár szót az...

Valaki mondana pár szót az ELTE-TáTK-ról?

Figyelt kérdés
2012. ápr. 2. 21:41
 1/2 anonim ***** válasza:

Mi érdekel róla?

Szerintem nagyon klassz hely, amennyiben érdekel az amit tanulni akarsz és hajlandó is vagy elmélyülni a tananyagban.

Arányaiban elég kevés a problémás oktató. Az egyetem karait nagyjából ismerem, a legtöbb jó oktató szerintem itt van.


Nagyon sok múlik azon is, hogy melyik képzésre mész. Vannak olyan szakok, amelyekkel komolyan harcolni kell és szerintem feleslegesen.


Kérdezz nyugodtan és válaszolok.

2012. ápr. 14. 02:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Én elsőéves társadalomtudós hallgató vagyok ezen a karon, így főleg a társadalmi tanulmányok-szociológia-szociális munka szakokról tudok nyilatkozni. Maga a TáTK szerintem jó, rátermett oktatókkal (ez sajnos sokszor nem párosul előadói készséggel, akadnak borzalmas előadások), tényleg kevés a problémás, bár már első évben belefuthatsz egy igazán nehéz falatba, de némi szerencsével és nagyon sok készüléssel meg lehet csinálni azt a vizsgát is. Sajnos maga a hallgatóközönség szerintem nem teljesen ideillő, tény, hogy sokan vannak olyanok, akik azért vannak itt, hogy legyen diplomájuk, de nem sok közük van a társadalomtudományokhoz, ez engem az első félév során még idegesített, de rájöttem, hogy ettől nekem még nem lesz rosszabb. Szerintem csak akkor válaszd a TáTK-ot, ha tényleg érdekel és elhivatott vagy, mert különben nagyon fogod unni, főleg az olyan gyakorlatokat, ami mélyebben kutat egy-egy társadalmi problémát, témát.