Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Másoddiplomás képzésre jelentk...

Másoddiplomás képzésre jelentkezéskor, nyelvvizsga hiányában bennragadt diploma nem számít diplomának?

Figyelt kérdés

Egyetemi végzettségű tanár vagyok(5 éves,osztatlan képzés),2 nyelvvizsga kell a diplomához,de még csak egy van.Évekig tanítottam,de az új törvény miatt már nem taníthatok.Alig bírtam elhelyezkedni a jelenlegi állásomba.

Jelenleg minimálbért kapok,van,hogy olyan kenyeret eszek,amiről le kell vagdosnom a penészt,mert még kajára sincs pénzem.Szeretnék kilépni ebből és továbbtanulni.



2014. márc. 8. 08:18
 1/9 anonim ***** válasza:

nem tudsz jelentkezni..hiszen diplomára épülő képzést céloznál meg, neked meg pont az nincs...

eleve nem értelek...egy nyelvvizsgát csak könnyebb összehozni mintegy egész szakot elvégezni..

Viszont miből fizetnéd a tanulmányadat ha ennyire nincs pénzed?

Minimum 10 félévet elhasználtál állami az 5 éves osztatlan képzésedhez..ha akkor nem csúsztál van még 2 állami féléved..utána csak fizetős lehetsz...

2014. márc. 8. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Nem szakirányú képzésre mennék,hanem teljesen más területre.

Az a problémám,hogy nekem hagyományos érettségim van,(még akkor nem létezett emelt szintű)ezért vagy emelt szintűt kell tennem,vagy diploma alapján is kérhetem a pontozást.A kérdésem is erre irányult,hogy ebből a szempontból diplomásnak számítok-e.

2014. márc. 8. 09:58
 3/9 anonim ***** válasza:
Milyen szakos vagy?
2014. márc. 8. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Talán MSc-re tudnál jelentkezni, ha ezért van egy ny.vizsgád (már ha úg yvennénk, hogy megvan a BSc-d)
2014. márc. 8. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

"De az új törvény miatt már nem taníthatok"-

ez igaz?

2014. márc. 8. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza: