Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Szerintetek mit csináljak...

Szerintetek mit csináljak ezzel a diplomával?

Figyelt kérdés
Negyedéves orvostanhallgató vagyok, és egyre biztosabb vagyok benne, hogy betegekkel nem akarok foglalkozni. Tudom, hogy rossz tapasztalatok miatt főleg, de nagyon sok ember konkrétan gyűlöli az orvosokat és nulla bizalmuk van bennük, előbb hisz egy internetes cikknek. Egyre több a Blikkes, HVG-s..stb lejárató kampány, ahol külön összegyűjtik a műhibákat, évekre visszamenőleg. Ja, és az is bele tartozik, mikor egy "mezei" orvos, szóval nem a szakterület professzora stb, nem ismer fel egy olyan betegséget, ami 1/30000 incidenciájú. Egyszerűen nem akarom azt, hogy tanulok egy csomót, és akkor még ferde szemmel néznek rám, nem bíznak bennem mások hibái miatt, úgy hogy én nem tettem érte semmit. Mivel már csak 2 évem van, nem hagyom abba, végigcsinálom. Szerintetek mihez kezdjek ezzel a diplomával? Azon is gondolkodom, hogy elvégzek utána diákhitellel egy másik szakot, ez meg megy a süllyesztőbe. Persze ez csak egy véglet. [NEM a válaszok alapján döntök, csak kíváncsi vagyok mások véleményére.]

2015. jún. 29. 21:37
1 2
 11/19 A kérdező kommentje:
Amúgy melyik orvosit végezted el, hogy így tudod, milyen vizsgálatokra van szüksége? :) Nem kötekedni akarok, csak kíváncsiságból kérdezem. Imádom, mikor betegek úgy mennek oda az orvoshoz miután elolvastak két netes cikket, mintha ők lennének a szakemberek, és megmondják az orvosnak, hogy melyik gyógyszert írja fel, milyen vizsgálatokra küldje el...stb. Mégis milyen szaktudásra alapozva? :D
2015. júl. 1. 12:07
 12/19 anonim ***** válasza:
100%