Szerintetek fizika emelt érettségivel (kémia helyett) ha már bekerültem gyógyszerészetire van esélyem a szakot elvégezni?

Figyelt kérdés
Sajnos nem tudtam kémia fakultációra bejárni, de az alap órákon szín ötös voltam belőle.

2016. júl. 9. 21:34
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Miért ne lenne?
2016. júl. 9. 21:51
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

A sote-rol nem tudok nyilatkozni, de a szote-n az elso evben boven lesz idod felzarkozni kemiabol.

- egy szegedi gyogyszereszhallgato

2016. júl. 9. 22:12
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Szia! Elsőéves gyógyszerésztan hallgató vagyok külföldön. Eleve külföldre akartam menni, otthon nem is jelentkeztem,ìgy az emeletre sem volt szükségem. Mi mindent az elejêről kezdtünk. Kicsit gyors, kicsit nehéz, de ha elszánt vagy menni fog.

A gimiben nem voltak kémia faktos, de 4 évig tanultam. Jártam tanárhoz is. Mindig érdekelt, az alaporán jó voltam belőle. Meg persze rengeteg kémiás dolgot olvastam, főleg amik a gyógyszerekre vonatkoztak.

Sok sikert az első évhez. Biztosan menni fog,ha már bejutottál, az jelent valamit.

2016. okt. 20. 21:54

Kapcsolódó kérdések:

Sima fizikat, vagy mernoki-fizikat erdemesebb elvegezni?

A ketto kozul kellene valasszak, a sima fizika 3 eves, es a diplomamon Fizikust fog irni, a mernoki 4 eves es a diploman Mernokot fog irni, technologiai fizika szakiranyban, specializalodasban. A 3 ev nagyjabol ugyan az mindkettonel, viszont a mernokinel az utolso...

Osztatlan tanári szakot mennyire nehéz elvégezni?

matek, fizika, földrajz és infó tanárra gondoltam

Anyagmérnöki szakot, vagy a gépészmérnökit "könnyebb" elvégezni?

Aki esetleg valamelyik szak egyikére jár mit gondol? Hol kell többet magolni, matek sokkal nehezebb mint az anyagmérnökin? Valamint a kémia nagyon bonyolult?

Hogyan kell ezt a feladatot elvégezni?

Egy eredetileg 36km/h sebességgel haladó autó 1/ms négyzet gyorsulással mozgott 10 másodpercig. Mekkora sebességet ért el?