Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Miért próbál minden cég...

Miért próbál minden cég mindenről mindig feedbacket kérni? Nem jöttek még rá, hogy ezek a statisztikák hibásak, mert általában csak az elégedetlen emberek használják ezeket az opciókat?

Figyelt kérdés

febr. 23. 19:53
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Ha elégedetlen vagy az is vissza jelzés lehet nekik hogy mit kéne változtatni.
febr. 23. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
75%

Ha a kitöltése tényleg csak 2-3 perc, akkor szoktam értékelni elégedett vásárlóként is. Például sok kezdő webshop használ ilyen visszajelzéseket az oldalukon, most ha elégedett voltam, akkor nekem nem tart semeddig ennyit megtenni értük. (pl. a Facebookos vélemények)


Abban egyetértek, hogy azért ezek statisztikához nem alkalmasak.

febr. 23. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Igen ám, de ha 50ből 4 embernek nem tetszik valami, azok hisztinek, sokszor ok nékül, csak hogy a cég kompenzálja a vélt és valós sérelmeiket


A másik 46 meg nem szól egy szót se, pedig náluk minden rendben van.


De a cégek ezt negatìvként könyvelik el, mert valamiért azt várják, hogy majd mindenki repesni fog meg örömódákat zengeni.

febr. 23. 20:14
 4/4 anonim ***** válasza:
49%

Szerintem nagyon amatőr cég lehet, ahol így gondolkodak. Az elsődleges cél a profit és a vásárlók megtartása, kutyát sem érdekli a 4 negatív vélemény, ha mellette ott van a maradék 46 pozitív. Ha ebből csak a negyede dönt úgy, hogy újra vásárol, akkor a cég már jól járt.


Arról nem is beszélve, hogy igenis komoly potenciál van ezekben a feedback megkeresésekben. Egyes emberekben pozitív kép alakul ki a cégről azáltal, hogy úgy tesznamek, mintha érdekelné a vásárló véleménye, illetve ez burkolt hirdetésnek sem utolsó, ugyanis sok cég ad a kérdőív kitöltése után 5-8%-os kedvezmény kupont, ami újabb vásárlásra ösztönöz. (És a feedback ugye nem is számít hírlevélnek, tehát akár minden vásárlás után küldhetik.)

febr. 23. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!