Miért próbál minden cég mindenről mindig feedbacket kérni? Nem jöttek még rá, hogy ezek a statisztikák hibásak, mert általában csak az elégedetlen emberek használják ezeket az opciókat?
Ha a kitöltése tényleg csak 2-3 perc, akkor szoktam értékelni elégedett vásárlóként is. Például sok kezdő webshop használ ilyen visszajelzéseket az oldalukon, most ha elégedett voltam, akkor nekem nem tart semeddig ennyit megtenni értük. (pl. a Facebookos vélemények)
Abban egyetértek, hogy azért ezek statisztikához nem alkalmasak.
Igen ám, de ha 50ből 4 embernek nem tetszik valami, azok hisztinek, sokszor ok nékül, csak hogy a cég kompenzálja a vélt és valós sérelmeiket
A másik 46 meg nem szól egy szót se, pedig náluk minden rendben van.
De a cégek ezt negatìvként könyvelik el, mert valamiért azt várják, hogy majd mindenki repesni fog meg örömódákat zengeni.
Szerintem nagyon amatőr cég lehet, ahol így gondolkodak. Az elsődleges cél a profit és a vásárlók megtartása, kutyát sem érdekli a 4 negatív vélemény, ha mellette ott van a maradék 46 pozitív. Ha ebből csak a negyede dönt úgy, hogy újra vásárol, akkor a cég már jól járt.
Arról nem is beszélve, hogy igenis komoly potenciál van ezekben a feedback megkeresésekben. Egyes emberekben pozitív kép alakul ki a cégről azáltal, hogy úgy tesznamek, mintha érdekelné a vásárló véleménye, illetve ez burkolt hirdetésnek sem utolsó, ugyanis sok cég ad a kérdőív kitöltése után 5-8%-os kedvezmény kupont, ami újabb vásárlásra ösztönöz. (És a feedback ugye nem is számít hírlevélnek, tehát akár minden vásárlás után küldhetik.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!