Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Iskolanapokra tervezek vitasor...

Iskolanapokra tervezek vitasorozatot különböző témákban mint pl. a melegség. Ez jó ötlet?

Figyelt kérdés

Olyan témákat szeretnék még, ami megosztó és vitázni is lehet róla, amiről kevés szó esik. Tudnátok ilyeneket javasolni még? Csak a melegség jutott eszembe ilyen téren ...


köszönöm


2011. szept. 6. 15:40
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
nem tanár vagyok, hanem szervező diák... és minél több ilyen kellemetlen és kényes téma kéne...
2011. szept. 6. 15:47
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
Melegség olyan nincs, ennek a neve a homoszexualitás. És nem rossz téma.
2011. szept. 6. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Homoszexualitás, abortusz, vallás, cigányság, eutanázia, liberalizmus, ezek mind mind elég megosztó dolgok és sokat lehet vitatkozni róluk :P
2011. szept. 6. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Ehhez mondjuk kellene egy olyan ember, aki jó lenne vita vezetőnek. Erre tudtok ajánlani valakit? Nyilván a tanár nem lenne jó és egy diák sem, szóval külsősként, ki az aki megfelelő lenne?
2011. szept. 6. 16:15
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

Micsoda, most mire gondolsz? Most ha azt mondom, hogy mittudomén Liptai Klaudia, meghívják vagy mi? :D Ezt nem értem. Egyébként szerintem tanár vagy diák is lehetne vitavezető, miért ne? Az a lényeg, hogy meg tudja őrizni a pártatlanságát.


Bár mondjuk nem tudom, ezek nekem túl kényes témák egy iskolai vitanaphoz, de hát te kértél ilyeneket, te tudod :/

2011. szept. 6. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 tetris ***** válasza:
100%
A cigánykérdés témaköre tényleg hatalmas vitát válthat ki. Esetleg meg lehetne hívni egy-két jó fekete cigányt, hogy ők is elmondhassák a véleményüket. Többet ne, mert ellopják még magát az iskolát is.
2011. szept. 6. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje: