Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Művészetek » Mit gondoltok erről a kislányról?

Mit gondoltok erről a kislányról?

Figyelt kérdés

Találtam tegnap egy videót, miközbe keresgéltem.. Énektanár vagyok. Mit gondoltok, hogyha felkeresném , akkor érdemes lenne tanítani? a többi videóit még nem néztem. De érdemes lenne...? :)

Oláh Ibolya - Magyarország : http://www.youtube.com/watch?v=bykbw5r_CEE&feature=plcp


2012. okt. 30. 13:21
 1/7 anonim ***** válasza:
Az én fülemet kifejezetten bántja... másba is belehallgattam, és nem tetszik. Rossz, ennyi.
2012. okt. 30. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Ne haragudj, de milyen énektanár az, aki maga keresi a tanítványokat? Lehet, hogy az ország másik végén lakik, akkor azért nem éri meg tanítani...

Ráadásul hogy találtál rá rögtön azon a napon a videóra, amikor feltöltötte a lány?


Egyébként a lány hangja nem rossz, a felvétel minősége viszont nem túl jó (de ez technikai részlet, nyilván nem lehet profi stúdióban minőség :D )

Tehát ha ezzel akarsz (vagyis akarod tanítani) akkor menj tanárhoz (vagyis tanítsd!)

2012. okt. 30. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
79%
szerintem elég hamisan énekel.. nem egy tehetség
2012. okt. 30. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nem kerestem. Este/éjjel beszélgettem egyik külföldi ismerősömmel, és gondoltam hogy meghallgatok egy zenét mert énekelni akartam. És ugye a magyarországot kapcsoltam be és megláttam ezt a videót. Azért szeretném felvenni vele a kapcsolatot, ha messze van hagyom az egészet:) Gondoltam talán lehet a hangjából valami, mert valahol jó, valahol nem. meg néztem ott oldalt a leírást vagy önéletrajzot ( nemtudom hogy nevezik ) hogy fiatal stb.
2012. okt. 30. 14:07
 5/7 anonim ***** válasza:

ja, nekem is fura, h nem téged kérnek fel, hanem te keresel tanítványokat, ráadásul szakember létedre nem tudod eldönteni, h érdemes-e foglalkozni a kislánnyal vagy nem...