Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Hogyan lehet megírni egy...

Hogyan lehet megírni egy vendégnek nem bunkón hogy törölje a foglalást?

Figyelt kérdés

Sikeresen lefoglalt egy szobát nálunk, majd írt egy e-mailt, hogy nem kérik a szobát. Viszont az oldalon nem mondta le így egyrészt más nem tud foglalni, másrészt a jutalék fel lesz számolva.

Nem akarom bunkón írni, hogy akkor legyen kedves törölni a foglalását az oldalon. Ezt szépen hogy lehet megírni?


2023. aug. 1. 21:17
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

Nem tudom milyen oldal, de gondolom ha így marad, akkor felszámolhattok díjat.


Amúgy kedves XY,


Ha valóban, ahogy megígérte, nem kívánja igénybe venni a szolgáltatásainkat, akkor legyen szìves törölni a foglalását.

Ha mégis utazna szeretettel várjuk.

2023. aug. 1. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

Kedves Vendégünk,


Szálláslemondását tudomásulvettük a következők betartásával.

Kérjük, hogy a ............ található felületen is törölje foglalalását a folyamat befejezése érdekében.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a törlésig foglalása aktív.

Köszönjük együttműködését.


Tisztelettel:

2023. aug. 1. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Nem számolhatunk fel mert időben lemondta.
2023. aug. 1. 21:27
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Hát de nem mondta le :D
2023. aug. 1. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Nem mondta le de nem tudnánk pénzt levonni mivel nem adott meg semmi kártya adatot...
2023. aug. 1. 21:40
 6/12 A kérdező kommentje:

Nehezen de sikerült lemondania.

Ő volt felháborodva hogy nem értem meg hogy nem jönnek. Miközben neki volt aktív foglalás amit le nem mondott csak írt egy üzenetet hogy nem jönnek.

Majd a lemondásnál megindokolta hogy eszük ágában sincs utazni.

De akkor minek foglalja le?!

Árakat látja anélkül is.

2023. aug. 2. 09:23
 7/12 TappancsMancs ***** válasza:

Elvileg az oldal használatijában ott kell lennie, hogy mi számít foglalásnak és lemondásnak. A linkjét küldd el neki, és a lemondás feltüntetett módját kérd (kérd!) meg, hogy intézze.


"De akkor minek foglalja le?!"


Mindenkinek közbejöhet valami és joga van egy embernek meggondolnia az utazását és ezt nem kell indokolnia. Elegendő a szállás lemondás megfelelő rendezése.

2023. aug. 8. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Közbe jöhet valami persze, csak ez úgy történt, hogy lefoglalta. Nekem ezt vissza kell igazolni. Meg is történt. El is készítettem a szobát nekik, mivel tudtam hogy előtte nap van vendég, nem akartam akkor ott zavarni őket. És miután foglalt, kb. 1 órára rá írta, hogy nekik eszük ágában sincs utazni. Gondolom nyomogatta össze vissza aztán valamit vagy valamiket véletlen lefoglalt. Pedig be kell írni nevet, lakcímet, tel számot, gyerek adatokat tehát nem is 1-2 kattintás, közbe át gondolhatta volna mit csinál. Nem is ezzel volt a gond, hanem hogy nem tudta vagy inkább nem akarta lemondani. Helyette írt egy e-mail-t hogy ők nem jönnek. De sikerült az oldallal megbeszélnem, hogy töröljék a foglalást mert a vendégnek nem sikerült.
2023. aug. 8. 12:39
 9/12 TappancsMancs ***** válasza:

Ne haragudj kérdező, de nagyon értetlenül állsz hozzá. Ez nem fér bele magánemberként sem és egy szállásadótól sem...


"Közbe jöhet valami persze, csak ez úgy történt, hogy lefoglalta."

Igen. Amikor valami közbejön az ezt jelenti, hogy lefoglalja majd UTÁNA (utána!) jön közbe valami. Nincs persze... :) Ezt jelenti a "közbejön valami".


És amúgy sem kell megindokolnia...


"Nekem ezt vissza kell igazolni."

Akkor ezt kell vele közölni, hogy neked vissza kell igazolnod és stb stb. Ez a normál menete. Máshol és másokkal is előfordul ilyen.


"És miután foglalt, kb. 1 órára rá írta, hogy nekik eszük ágában sincs utazni.

Teljesen mindegy, hogy mennyi idő telik el a visszamondásig! Joguk van hozzá. Te csak intézkedsz a lemondás ügyében ami éppen abban szükséges. Mindegy mikor mondja le...


"Gondolom nyomogatta össze vissza aztán valamit vagy valamiket véletlen lefoglalt. Pedig be kell írni nevet, lakcímet, tel számot, gyerek adatokat tehát nem is 1-2 kattintás, közbe át gondolhatta volna mit csinál."


Ez is mindegy egy ügyintézés közben, az ő doluk. Talán (talán!) tényleg figyelmetlen foglalás... de az is jogában áll lemondani. Mindegy miért mondja le és mindegy miért foglalta. A lemondás az egy lemondási ügymenet a számodra.


"... átgondolhatta volna mit csinál."

A közbejön azt jelenti, hogy váratlan, nem várt, előre nem látható esemény keletkezik, ami miatt lemondanak egy szállást.


"Nem is ezzel volt a gond, hanem hogy nem tudta vagy inkább nem akarta lemondani. Helyette írt egy e-mail-t hogy ők nem jönnek."

Ha ez nem gond akkor minek írod... :) Tényleg nem gond... nem is téma egy lemondás. És írt egy emailt, mert azt hitte az elegendő a lemondáshoz. Ilyenkor elég tájékoztatni, hogy milyen módon kell lemondja. Például újra belép az oldalon és ott mondja le... Sima ügy...


"Nem akarom bunkón írni, hogy akkor legyen kedves törölni a foglalását az oldalon. Ezt szépen hogy lehet megírni?"


Kérdező ahogy írtad az már nem bunkó... "legyen kedves törölni a foglalását az oldalon" Egy kicsit lehet bővebb a közlés, de ez önmagában is jó. Az 1 és 2 jó példákat írt.


Hidd el másokkal is előfordul, hogy mégsincs idő az utazásra, mégis másra kell a pénz, mert például valami tönkrement... (mindegy mir). És még a sima figyelmetlenség is valóban előfordulhat, mert nyomkod több oldalon is és elküld egy foglalást, amit nem is akart volna... akár az is előfordulhat. Az ember figyelmetlen is lehet - bárkivel előfordulhat ez.


Talán jobban érted így...


1. "Hogyan lehet megírni egy vendégnek >nem bunkón< hogy törölje a foglalást?"


2. "Hogyan lehet megírni egy vendégnek, hogy >hogyan< törölje a foglalást?"

2023. aug. 8. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

#9

"Amikor valami közbejön az ezt jelenti, hogy lefoglalja majd UTÁNA (utána!) jön közbe valami. Nincs persze... :) Ezt jelenti a "közbejön valami"." -> Neki nem közbejött valami , az e-mailben ahol nekünk lemondta oda írta, hogy egyáltalán nem állt és nem is áll szándékukban utazni. Le lehet mondani nem azzal van a gond, csak ha már lefoglalni letudja akkor a törlést is meg kéne találni, nem e-mailt írni. De leírta, hogy ők nem is szerettek volna utazni, nem tudom akkor hogy sikerült 2 éjre foglalni.


"És írt egy emailt, mert azt hitte az elegendő a lemondáshoz. " - > De hogy lenne már elég? Nem hiszem el, hogy el felnőtt embernek nincs annyi esze, hogy nem e-mailt kell írni, hanem ahol lefoglalta ott szépen törölni, ugyanis a vendég foglalását mi nem tudjuk törölni. Ezáltal mástól elveszi a helyet, valamint a jutalék felszámolásra kerül.


"legyen kedves törölni a foglalását az oldalon" Egy kicsit lehet bővebb a közlés, de ez önmagában is jó -> Tudom , hogy nem bunkó, csak egy kicsit "szakmailag" szerettem volna szebben kifejezni magam.


"És még a sima figyelmetlenség is valóban előfordulhat, mert nyomkod több oldalon is és elküld egy foglalást, amit nem is akart volna... akár az is előfordulhat. Az ember figyelmetlen is lehet - bárkivel előfordulhat ez." -> Több adatot be kellett írni(név, lakcím, email, gyerekek kora, neme) ez nem csak 1 kattintás. Leírta, hogy egyáltalán nem áll szándékukban utazni. Akkor 1 órája foglalt. Persze van hogy hirtelen történik valami, mindig is volt ilyen. De akkor nem azt írom 1 óra múlva, hogy egyáltalán nem volt szándékunkban utazni sehova.


"Hogyan lehet megírni egy vendégnek, hogy >hogyan< törölje a foglalást?"-> Nem kioktatni akartam, hogy HOGYAN törölje. Ha lefoglalni tudta, bizonyára törölni is. Csak arra szerettem volna felhívni a figyelmét üzenetben is kedvesen, hogy az e-maillel nem mondta le, csak nekünk jelezte hogy nem érkeznek "egyáltalán"

2023. aug. 8. 18:04
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!