Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Mennyire van az embernek...

Mennyire van az embernek fiatalként szabad akarata egy pár hónapos munkahelyen?

Figyelt kérdés
Pályakezdő vagyok, és 5 hónapja dolgozom a munkahelyemen, ahol egy szüleim korabeli kolléganővel vagyok egy műszakban. Közös szekrényünk van, ami több polcból áll és mindenkinek van saját polca. Mennyi joga van az enyémen rendezkedni, pl üres flakont megfogni és kidobni, anélkül, hogy megkérdezné, hogy szükségem van-e még rá? Nem dönthetem el, hogy mit tárolok azon az egy helyen?

2012. dec. 21. 20:25
 1/7 anonim ***** válasza:

ha most nem szólsz (normálisan persze) a fejedre fog nőni.

inkább utáljon kicsit, majd megbékül, mintha később majd mindenbe beleszól

2012. dec. 21. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Ennek semmi köze ahhoz, hogy mennyire vagy fiatal, és hány hónapja vagy a munkahelyen. Ha ez téged zavar, szólj neki. Bár az sem kizárt, hogy leborult a flakon, aztán nem emlékezett, honnan esett ki, esetleg hulladéknak nézte. Nem kell mindjárt a legrosszabbat feltételezni.
2012. dec. 21. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Bár nem a flakon a lényeg, de nem borult ki. :)

Mondtam neki, hogy direkt hagytam a szekrénybe, de szerinte ahol a táskánk van ott étel ne legyen. Az mindegy, hogy ez csak egy üres vmi volt. Mondom oké, kidobom, csak akkor hol van a szabad akarat? Hát fiatalon, sehol, azt kell tenni, amit mondanak. Ez mellett egy kedves, segítőkész ember, inkább a gyerekeként néz rám, és úgy érzi terelgetnie kell. De nálunk a családba nem szokás a másik dolgához nyúlni, pláne ha nincs szem előtt, azaz nem zavar senkit. Furcsa nekem még ez, akkor is, ha tudom, hogy nem akar rosszat. Viszonylag megbeszéltük, csak kíváncsi voltam, hogy ismeretlenül mit gondolnak mások, hogy ez mennyire igaz így.

Köszönöm.

2012. dec. 21. 21:31
 4/7 anonim ***** válasza:

ilyen szempontból ugyanannyi jogodnak kéne lenni neked, mint neki.