Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Érdemes lenne ez miatt panaszt...

Érdemes lenne ez miatt panaszt tenni a Laica gyártójánál?

Figyelt kérdés
Vettem kb 1 hónapja egy Laica vízszűrő kancsót, mert sajnos a csapvizünk minősége borzalom. Tele van fekete darabkákkal és büdös is. Ezt a vízszűrőt sokan ajánlották. Viszont azt vettem észre, hogy egy idő után elkezdett az alján összegyűlni ugyanaz a fekete trutyi, ami a szűretlen vízben is van. Tehát nem szűri ezt ki 100%-ban. Így viszont tulajdonképpen ugyanott tartok, nem merem inni már ezt a "szűrt" vizet sem, mert ezek szerint (ha kisebb mennyiségben is) de ugyanúgy átereszti a nemkívánatos szennyeződést. Szerintetek érdemes lenne ezt megírni a gyártónak vagy a forgalmazónak? Képekkel alátámasztva persze. Visszavinni sajnos ne mtudom, mert a Penny MArketben vásároltam, ők meg persze elsunnyogják a garanciát. (igen tudom nem onnan kellett volna megvenni de a Párom boldogan tért vele haza, hogy pont akcióban volt amit kinéztünk neten...)

2020. okt. 25. 10:53
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%

Nem ismerem a terméket, de ha egy szűrőkancsó nem szűr, akkor meg kell reklamálni a forgalmazónál!

Nem tudom mennyiért vettétek, de úgy tudom, hogy 5eFt alatti terméknél a blokk a garancia, bárhol veszed.

2020. okt. 25. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
A blokk megvan persze, de mivel csak ilyen alkalmi termék volt, tehát állandóan nem árusítják, így azt mondták hogy nem veszik vissza. Meg ugye már használt. Ezért gondolkodom azon hogy esetleg bepróbálkozzak-e a gyártóval, d en mtudom mit érhetnék el...
2020. okt. 25. 11:17
 3/15 anonim ***** válasza:
100%

#2

Ha mindenki csak legyint a hibára, akkor továbbforgalmazzák a szart.

Próbáld meg, veszítenivalód nincs!

Jobb esetben kártalanítanak, vagy küldenek egy jobb minőséget, vagy plusz szűrőket.

Rosszabb esetben nem történik semmi, de válaszolniuk mindenképpen kell.

2020. okt. 25. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%

Tudni kellene a kancsò szűrőjének paraméterét, és a vizedben lévő barna trutyit, hogy mi is.

Valamint a szűrôt is cserélgetni kell, mert ezek gyorsan telítődnek. És ha jól emlékszem, nemsokat bírnak.

Reklamálni lehet, de alátámasztani ezekkel kell.

2020. okt. 25. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm a tippet, mindenképp részletesen próbálom majd megindokolni a problémámat. Egyébként 3 hét alatt nem használtuk annyira sokat a szűrőt, hogy máris cserélni kelljen, ez extrém gyors lenne szerintem. Sajnos a fekete szemcsék nem tudom mik, elvileg "minden rendben" a csapvizünkkel. A gyakorlatban viszont nagyon nem és ez már 2 hónapja tart legalább. Főként melegvíznél van több, de hideg vízben is ha erősebb vízsugárral engedem.
2020. okt. 25. 11:31
 6/15 anonim ***** válasza:
100%

A szűrőben egy szemcsés anyag van, ami akkor is fel kell fognia a fekete szemcséket, ha az oldott dolgokra telítődött a szűrő. Csak úgy tudom elképzeli, hogy szemcse átmenjen, hogy rosszul lett összerakva, az meg nem gyártói hiba.

Sok éve használok ilyen kancsót, van tapasztalatom.

2020. okt. 25. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%

Fekete szemcsék általában rozsda a régi vízcsövekből, vagy esetleg az elhasznódott bojlerből amin már lejött a zománcozás. Az ilyen vízszürőknél többet ér venni egy 10 colos vízszűrőt, mosható betéttel. Nekem is ilyen van a vízóra után, és azóta nincs tele szeméttel a csap szűrője sem.

Amit vettél te is szűrőt kérdező az nem a fizikai szennyeződés kiszűrésére szolgál inkább kémiaira.

2020. okt. 25. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

2:

Ezt úgy hívják: minőségi kifogás.

Minőségi kifogásról jegyzőkönyvet kell felvegyen az üzlet és a kifogást ott helyben írásban megválaszolni, az elutasítást megindokolni.

Ezzel a papírral tudsz tovább menni bárhova, leginkább a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz.

Ha nem vesz fel jegyzőkönyvet, akkor a vevői panaszkönyvet kérd - elvileg kint kell legyen, nem is kérni kell -, és abba írd bele, és akkor meglesz a megfelelő papírod.

2020. okt. 25. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
16%

Miért nem vettél egy igazi vízszűrőt?

Miért várod el, hogy egy filléres kancsó megoldja az elhanyagolt bojleretek és a szintén elhanyagolt hálózatotok problémáját?!

Persze csodát várni és reklamálni egyszerűbb mint felújítani.


Vegyél egy ilyet:

[link]

2020. okt. 25. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
49%

"Vettem kb 1 hónapja egy Laica vízszűrő kancsót"


Itt azt mondja a fogyasztó védelem, hogy HAVONTA kell cserélni benne a szűrőbetétet.

Mivel 1 hónapja használod, ez már aktuális lett volna.

Vagyis nem a leírásnak megfelelően használod, így felesleges reklamálnod.

Ráadásul az első vizet is tilos meginni.

Gondolom, hogy ezt is most hallottad először.

[link]

2020. okt. 25. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!