Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Klíma tisztítás házilag?

Klíma tisztítás házilag?

Figyelt kérdés
Laikus vagyok, állítólag a spray semmit nem ér. A klíma nem büdős, de én azért a baciktól még is tartok. Valaki mondta, hogy fűtésre állítsam a klímát, s járassam alacsony venti fokozaton, így a meleg hatására elpusztulnak a bacik. Nagyon nehéz szakit találni, a legtöbb ugyan is ugyanazt csinálja, amit én is meg tudok csinálni.
2021. máj. 29. 17:54
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Én 2 éve magamnak tisztítom.


Befújom, szűrőket kádban elmosom, meg a végén beleöntök egy 2-3dl vizet és ránézek a kültérire hogy nem piszkos-e a hűtőbora. Ennyi.

2021. máj. 29. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Mivel fújod be?
2021. máj. 29. 18:17
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Klíma tisztító spré :)

A konkrét márkát most nem tudom megnézni.

2021. máj. 29. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
65%

A spré tényleg nem ér semmit. Nekem legalább 1 óra csak azzal ment el, hogy a "mókuskerékről" ,vagyis a ventilátor lapátjairól ecsettek,

vegyszerekkel, gőzpingvinnel megpucoljam a rárakódott portól.

2021. máj. 29. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
90%
A spray nem a port oldja fel, hanem a baktériumokat nyírja ki.
2021. máj. 29. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

a baktériumok ellen a különböző bevált szpréket árulnak (például a homasita autósboltban, ahonnan én is veszem)..nem kell szétszedni, csak a szívóoldalon befújni. De ha van otthon covidos kézfertőtlenítő spricni, akkor az is kiváló. (ha a rendelőben bevált, akkor otthon is)

Előnyös, ha havonta egyszer befújod.

2021. máj. 29. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy a klímát nem csak fertőtleníteni kell, hanem rendesen kipucolni! Meg kell nézni pár youtube-os videót, hogy mi mocskot ki nem pucolnak belőle egy rendes takarításkor. Ezt semmilyen spré nem szedi ki.

[link]