Kezdőoldal » Otthon » Felújítás » Ablakcsere után a szakemberrel...

KAMPI76 kérdése:

Ablakcsere után a szakemberrel beépítetett ablak 24 órán belül elrepedt. (magától) Szerintetek ez normális dolog, hogy se a gyártó, se a kivitelező nem vállal rá garanciát?

Figyelt kérdés

2020. jan. 25. 12:28
 1/10 anonim ***** válasza:
Nem. (Te vetted az ablakot vagy a szakember vitte?)
2020. jan. 25. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Mindegy hogy ki vitte.A hab megnyomhatta a keretet,a feszülés meg repesztette az üveget .
2020. jan. 25. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Gyártó a termékre, kivitelező a munkára vállal. Ha mindent a kivitelező adott, akkor mindenért ő a felelős.
2020. jan. 25. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

A PUR hab csak a keretet nyomná szét, a szárnyban az üveg attól biztos hogy nem törne szét, még zárt állapotban sem.

Lehetetlen annyi PUR habot benyomni, hogy az egy acél és műanyag kompozit keretben elrepessze a nyomástól az üveget. De még fánál sem jellemző.

Itt vagy valami gyártási hiba miatt pattanhatott meg az üveg, vagy simán csak nekiütöttetek valamit (és garanciába akarjátok cseréltetni)

A gyártói garanciális feltételeket meg el kell olvasni, hogy milyen esetben kötelesek fizetni.

Esetleg lehet a fogyasztóvédelemhez is fordulni tanácsért.

2020. jan. 25. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

A beépítést végző szakcég hozta az ablakokat.

A levonulásuk után vettük észre kb. másfél órával.

A feleségem felmosás közben halotta, hogy pattog valami.

Még az ablakokle sem voltak takarítva.

A "sérülés" az abalkeret szélétől halad az ablak közepe fele. Mi nem ütöttünk neki semmit, ez biztos.

2020. jan. 25. 15:12
 6/10 anonim ***** válasza:

Bizony lehet többet benyomni .Nálunk is "hasas" lett az ajtó,záródási gondot okozott.A purhab még egy ideig terjeszkedik,meglőtt véglegesen megköt.

Ilyen akkor fordul elő,ha az ablak és fal között nagyon kicsi a táv .Hozzánk egy nyilás zárókat gyártó cég embere jött a hibát megcsinálni.Persze nem ingyen .

2020. jan. 25. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Nincs olyan, hogy nincs garancia, törvènyben rögzítetten van, nem gyártói döntès. Addig kell menni amíg ki nem cserèlik. Vásárlók könyve, írj a problèmáról e mailt a cèg elèrhetősègeire fotókkal, fogyasztóvèdelem, ha egyik sem segít, ügyvèd.
2020. jan. 25. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Ezt a szakcégnek garaciába kell javítsa.

Neki kell bizonyítani, hogy te törted el, de ezt nyilván nem tudja. Hát marad az, hogy cseréli.

Ha nem teszi, fordulj a fogyasztóvédelemhez, iparkamarához (békéltető testület ((sok sikert hozzá))).

Ha nem adott számlát, akkor meg NAV-hoz (is).

Majd, ha nem áll kötélnek, javíttasd meg mással és ha nem térül meg a károd küldj neki egy fizetési meghagyást. Ha nem fizet, perré alakul!

Mindent fotózz le, dokumentálj.

2020. jan. 25. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Elöbbiekről tájékoztathatod is, h lássa az elszántságot. Lehet, hogy beszarik és inkább kijavítja.
2020. jan. 25. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Határozottan közöld hogy jelenteni fogod őket, szinte biztos hogy megcsinálják mert akár több százezres bírságot is kaphatnak és ezt ők nagyon jól tudják.
2020. jan. 26. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!