Kezdőoldal » Otthon » Felújítás » Elviselhetetlen, ahogy felújít...

Elviselhetetlen, ahogy felújítanak. Amúgy is elég zavaró az életvitelük és nem hiszem, hogy meghallgatnak. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Borzasztóan pofátlanok a felettünk lévő szomszédok. Mivel a házirendben csak annyi van, hogy este 10 és reggel 6 között nem szabad zajongani, így akkor és annyit fúrnak-kalapálnak, amennyit akarnak. Cetlit sem írtak arról, hogy a kellemetlenségeket illetően elnézést kérnek. Már több, mint egy hónapja tartanak a munkálatok, de már tavaly december óta itt vagyok és bizony nem egyszer fúrtak-kopácsoltak össze-vissza akár vasárnap is. De persze csak ilyen félórákat, mert jaj, hát amiatt nem pampoghatnak a szomszédok!


Diák vagyok, hétköznap nem tudom magam kipihenni, ők meg hétvégén is szabadon zajonganak reggel 8 és este 6 között.

Egyfelől nincs kedvem minden hétvégen elviselni, ahogy reggel 8-kor kivernek az ágyból, mert baromira fáradt vagyok most is, mert ugyancsak felkeltettek fél 8-kor, másfelől nem értem másokat a lakótömbben ez miért nem érdekel, vagy esetleg mi vagyunk az egyetlen közvetlen szomszédjuk (amit nem hiszek) vagy mindenki kisgyerekes (erre jó esély van) és hozzá vannak szokva, hogy úgy sem pihennek semmikor a gyerekek miatt, így nem érdekli őket ez sem.


Szerintem ez az egész lakóközösség egy katasztrófa úgy amúgy is. Ilyet még nem láttam. Kb. senki nem beszél senkivel.