Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » Fehér ingből hogy szedjem ki...

Sweetie kérdése:

Fehér ingből hogy szedjem ki a fűfoltot? Próbáltam ecetes szódabikarbónával, folttisztítóval, de eddig semmi. A barátom kért meg h 90°on mossam ki. kezdő vagyok, milyen mosószerrel?

Figyelt kérdés
légyszi gyorsan, nagyon fontos, köszönöm ^^
2010. júl. 13. 10:34
 1/6 anonim ***** válasza:

Vanis-sel, vagy a folyékony ariel folttisztítóval. Öntsd rá a foltra, kb. negyed órát hagyjad állni, utána kicsit dörzsöld meg, majd moshatod ki. Ha gondolod még a mosógépbe rakhatsz is ugyanúgy foltisztítót a mosópor mellé.

Nekem ezzel mindig kijön, a férjem focibíró és rengeteg ruha fűfoltos.

Remélem sikerül

2010. júl. 13. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Ja, attól függ milyen ing. Ha sima hétköznapi akkor nehogy 90-on mossad ki, mert akkor vége az ingnek. Nézdmeg, hogy hányfokot enged az ing használati cimkéje. Max 50 fok, ha pamut de már az is meredek.

Még esetleg domestos fehérítőt is próbáld meg.

2010. júl. 13. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Fehér inghez a Tide mosószert ajánlanám, vagy pedig az Arielt.
2010. júl. 13. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen, bent van a mosógépben, remélem sikerül ^^
2010. júl. 13. 10:49
 5/6 anonim ***** válasza:

[link]

Nézd át ezt is !

2010. júl. 13. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Ecetes kisolló :) Bocs.

Na azért, hogy ennél okosabbat is mondjak, egy evőkanál Oxy-Action port keverj ki egészen kicsi vízzel pasztaszerűre. Ezzel masszírozzad a foltot egy szivaccsal.

Nekem a tintát is kivette a szőnyegből.

2010. júl. 14. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu