Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » A reklámokban miért próbálják...

A reklámokban miért próbálják mindig ugyanazt eladni csak más névvel?

Figyelt kérdés

Gondolok itt pl. a mosópor és fogkrémekre.Az "innováció"nevében mindenféle hangzatos nevet adnak a legújabb Persilnek és azt hirdetik,hogy eddig ez a legjobb.De hát az előző Persilt is ugyanezekkel a mondatokkal reklámozták,akkor ezek szerint akkor átvertek,mert az előző nem is volt olyan jó?Meg ha már kifejlesztették a legeslegjobb mosóport vagy a legjobb fogkrémet,akkor minek továbbfejleszteni?Már 20 éve is a legfehérebb fogakat adta a Signal használata,akkor minek venném meg az újabbat?

Értem én hogy folyamatosan nyomatni kell a reklámokat,hogy beleégjenek az ember agyába,de ez az ellentmondás azért eléggé idegesítő.

Remélem valamennyire érthető a kérdésem.


2011. nov. 6. 20:33
 1/6 anonim ***** válasza:
Pénzért.
2011. nov. 6. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 King of Reptoids válasza:
Mert azt hiszik ez kell neked, csak te még nem ismerted fel
2011. nov. 6. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Mert ezért fizetnek nekik.
2011. nov. 6. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Pont az ilyen reklámok miatt nem nézek TV-t már 4 éve... Egyszerűen már szánalmasak amit művelnek a reklámokban.
2011. nov. 7. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Ez a fogyasztói társadalom: vegyél, vegyél, még jobbat, még újabbat, még többet, és nagyon sokan így is tesznek.
2011. nov. 9. 01:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
100%

A reklámokkal kapcsolatban az a röhej, hogy hivatalosan azért engedélyezik, mert segítik a fogyasztók tájékozódását.

Csak ezt nem hivatalosan mindenki tudja, hogy nem igaz.

2011. nov. 10. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!