Kezdőoldal » Otthon » Kert » Vettünk egy fűkaszát, első...

Vettünk egy fűkaszát, első alkalommal tönkrement, nem cserélik. Ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés
Férjem vett egy fűkaszát, egyszer tudta használni,másodjára már nem indult be. Webshop-ból rendeltük, egyből írtunk nekik, meg is ígérték, hogy kicserélik 8 munka napon belül. Türelmesen vártunk, mikor letelt az idő, ismételten írtunk nekik, de azóta megint eltelt 8 munkanap. Mit lehet ilyenkor tenni? Fogyasztó védelemhez lehet fordulni? Vagy kik foglalkoznak ezzel, lassan ellep minket a gaz, jó lenne még nyáron használni a fűkaszánkat, ha már megvettük :(
2016. máj. 30. 15:24
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%

Fogyasztóvédelemhez kell fordulni, sokan ezt nem teszik meg, ezért is tudnak virulni azok a lelkiismeretlen szemét cégek, akik nem teljesítik garanciavállalással kapcsolatos kötelezettségüket.

Füvet kaszálni egyébként nem a webshopban kell rendelni, hanem szakboltban kapható, vásárláskor ha mással nem, szemrevételezéssel ellenőrizhető minőségű géppel, aminek alkatrész ellátása és szerviz háttere van.

2016. máj. 30. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Melyik webshop, milyen kasza, hogy fizettetek?
2016. máj. 30. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
Engem is érdekel a 8 napos ügyintézés menete, pontosan hogy zajlott?
2016. máj. 30. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
Nem egy drága fűkasza, a webshop címét nem tudom, hogy ki lehet e ide írni, a márkája Straus :(
2016. máj. 30. 16:45
 5/15 A kérdező kommentje:
Mikor kihozta a futár akkor fizettem ki :(
2016. máj. 30. 16:46
 6/15 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem írod meg, melyik céggel van bajod, hogy a fenébe segítsünk? Ennyire ne légy már lüke.
2016. máj. 30. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
Elálltatok a szerződéstől a 14 napnak megfelelően és visszakértétek a pénzt, vagy cserét kértetek?
2016. máj. 30. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
Cserét kértünk.
2016. máj. 30. 17:41
 9/15 anonim ***** válasza:

Nyilván van telefonszámuk, a család legnagyszájúbb tagja hívja fel őket (már korábban kellett volna), és fenyegetőzzön a fogyasztóvédelemmel. Nem mindig, de általában ez hatni szokott. Ki kell kényszeríteni egy rövid, mondjuk 3 napos ígéretet, hogy ezen belül cseréljék a gépet, különben irgum-burgum, jön a fogyasztóvédelem.

Nagy valószínűséggel ez a leggyorsabb elintézési módja a dolognak.

A Fogyasztóvédelem intézkedése nem túl gyors.

De ha másként nem megy esetleg, akkor ezt kell tenni.


(Egy ilyen cég esetén azért a 13. napon írni kellett volna egy e-mailt, hogy elálltok a vásárlástól, dugják fel maguknak a gépet. Aztán a vételáron a piacon venni kettőt ebből a kínai csodából, valamelyik csak jó lesz.)

2016. máj. 30. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

Először is, telefonáljatok mert mailt a pocsékabb helyeken nem is olvasnak.

A jegyzőkönyvben leírtak érvényesek, amit a bejelentés után kapnotok kellett az áruházból. Ha szabálytalan módon nem kaptatok, szólítsátok fel őket tértivevényes levélben a csereigény teljesítésére. Ha nincs reakció, mehet a fogyasztóvédelmi bejelentés, de kétlem hogy idáig jutna. Ha a garanciális feltételek vitatása miatt megy a halogatás, akkor fél évig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már eladáskor fennállt és nem a ti hibátokból következett be. Mire lezajlik, valószínűleg már buldózert kell bérelnetek a gazhoz.

2016. máj. 30. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!