Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Melyik matrac jobb választás?

Melyik matrac jobb választás?

Figyelt kérdés
Legfőképp a táskarugósok érdekelnek. Néztem a jysk-ben a Dremazone S95-öt, egész tetszetős, a másik pedig revotica nevű cég Tokyo 24 matraca. Tapasztalatokat véleményeket kérnék a 2 matracról illetve a 2 cég matracairól általánosságban.

#JYSK #matrac #tokyo24
2016. máj. 8. 11:09
 1/3 Lupati ***** válasza:
Én is tanácstalan vagyok(matrac vás.előtt) de nem is várok segítséget,mert ez borzasztóan szubjektív kinek mi jön be.
2016. máj. 14. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Én csak annyit tudok mondani, ha valaha valaki ide téved ehhez a kérdéshez, hogy a Revoticát messze kerülje el, akkor is, ha megtalálta álmai matracát jó áron! Inkorrekt cég, sokan panaszkodnak rá, és most én is. 2-3 hét helyett majdnem 2 hónap alatt ért ide a matracunk. Menet közben küldtek egy téves üzenetet, miszerint az előleg kifizetésének elmulasztása miatt törölték a rendelésünket. Ettől kaptam egy kisebb szívrohamot, hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol zárás előtt 20 perccel már nem vették fel a telefont. Kiderült hogy téves, bár lehet hogy tényleg leállt a matracom gyártása, mert még innen számítva 3 hét volt mire megkaptam a matracot. Amikor meg megjött a matrac, jött a csalódás, pedig egy táskarugós, memóriahabos, 26 cm vastag matracot rendeltünk. A fólia, amiben szállították, 4-5 helyen szakadt volt. Az egyik helyen egy tenyérnyi sötétbarna folt volt a matracon is, ami másodszori mosás után sem jött ki teljesen. Mikor levettem a huzatot a matracról, világossá vált számomra, hogy az ígért 4 cm memóriahab valójában 2 cm, ez elgondolkodtatott, hogy vajon odabent tényleg annyi táskarugó van-e benne, ahányat állítanak róla... A huzat kapcsán felhívtam a céget, hogy kibontsam-e egyáltalán a matracot, de ekkor világossá tette számomra az ügyfélszolgálatos, hogy semmi esetre nem fogják kicserélni, ha hibás a termék akkor a javítószolgálatot kell igénybe venni, ami 1 éven belül elvileg ingyen van, de ugye addig sincs matracom, és a határidőkkel meg ugye kissé hadilábon állnak. Gyakran olvasott panasz, hogy kifejezetten undok stílusban kommunikálnak a panaszt benyújtókkal szemben, ez a cégnél úgy tűnik, általános elvárás, hogy elég undi legyen a munkatárs. Velem is azt közölték, hogy "azért levehető a huzat, hogy ki lehessen mosni". Én viszont nem gondolom, hogy egy vadonat új termékkel ez kellene hogy legyen az első dolgom, hogy küzdjek a kivehetetlen foltjával. A neten olvasgatva kiderült, hogy sok hangzatos állításukból kihátrálnak, ha a fogyasztó érvényesíteni szeretné az érdekeit. A békéltető testület honlapján megtalálhatók, mint "nem együttműködő cég", tehát volt már vásárló, aki a testület elé citálta a céget, aki nem volt hajlandó megegyezni. Javaslom rákeresni a Tékozló Homár blogon erre a cégre, ott is van 1-2 érdekes történet róluk. Én nem jártam olyan rosszul mint ők, bár nem tudom, egy év múlva tudok-e még ezen a matracon aludni.
2020. jan. 3. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

Revotica matrac silány termék! – Az ember mindig azt gondolja jóhiszeműen, hogy csak neki van balszerencséje. De ha 6 db. matracból 6 db. kifogásolható minőségű? A Revotica-matrac választása mellett az is szólt, hogy azt hittük magyar és gyártó cég. -Később kiderült, hogy a Revotica egy fantázia név. A Vásároltunk 2 db Revotica fantázia nevű Stockholm19 habmatracot latexréteggel,

Matrachuzat-F Kat. LINEN (420Gr/m2, 65% PES, 35% LI (Len) steppelt matracot a Revotica honlapján keresztül. - Előtte megnéztük, kipróbáltuk a „Revotica Matrac és Bútorgyártó Bemutatótermében” a Reiter Ferenc utcai boltjukban. Ott arról tájékoztattak, hogy ha ott rendeljük meg a matracokat az előleget, vételi árat és a szállítást készpénzben kell kifizetni. Amennyiben a neten Revotica honlapján keresztül rendeljük meg, úgy átutalással fizethetünk. 2022. 11 hóban, megrendeltük a matracokat 187.200,-Ft.-ért, kifizettük. 2022. 11. 21-én szállították ki.2023. 06. 06-án jeleztem (kb. kevesebb mint hét hónap elteltével), hogy mind két matrac kigödrösödött. Kértem a javítást, vagy cserét vagy jobb minőségű matracokra történő cserét (-természetesen az esetleges árkülönbözetet megfizetése mellett), vagy a vételi ár visszafizetését. Feleségem 55 kg én 76 kg-t súlyúak vagyunk. A cég nem tudta megmondani előre, hogy meddig tart a bevizsgálás, sem a reklamációm rendezése. Ekkor figyeltem fel arra, hogy a számlát kiállító és a Nemzeti Cégtárban is megtalálható adatok szerint a Revopendulum Kft. adta el a matracokat Revotica néven (a cég elsődlegesen 4719 Iparcikk jellegű bolti vegyes kiskereskedelem a fő tevékenysége, székhelye: 1037 Budapest, Folyondár utca 30/B I. em. 5.). 2023.06.29-n értesítés ellenére a cég nem vitte el a matracokat.

2023. 07. 03-án került sor az elszállításra, miután mint a matracokról, mint az ágyról, ágyrácsokról fényképeket kértek és küldtünk.

A hibáról, javításról, annak időtartamáról nem kaptunk jegyzőkönyvet, értesítést (-javítási, bevizsgálási jegyzőkönyvet a mai napig nem kaptam).

2023. 07. 24-én hozták vissza az állítólagosan javított (vagy cserélt matracokat), de nem vettük át, mert a matracok állaga silányok voltak, a matracok huzata szintén silányabb minőségű, gyengébb kivitelűek voltak, kb. negyvenezer forint árkülönbözet volt az eredetileg vett és a kiszállított huzat között, mínuszban. – A cég azonnali, helyszíni ellenőrzés után elismerte kifogásunkat a matracokat visszaszállította.

A matracok ismételt kiszállítására (javítás vagy csere után) 2023. 07. 31-én került sor. - A szállítás előtt kértem írják meg a matracok javítás előtti hibáit és hogy esetleg mit javítottak, mit cseréltek. Erre választ nem kaptunk. A matracokat ismét nem vettük át, mert a matracok szintén silány állapotban voltak, a matracok huzatai oly szennyezettek volt, hogy megfogni sem volt „gusztusunk”, nem, hogy betegyük a hálószobánkba, ágykeretbe. A cég azonnali, helyszíni ellenőrzés után elismerte, kifogásunkat a matracokat visszaszállították. – A garanciális cserére felajánlott matracok, mint állaguk és minőségük szerint olyanok voltak mintha más megkifogásolt matracait nekünk akarták volna „elpasszolni”.

Mivel már több mint 90 nap eltelt, kértem fizessék vissza a vételi árat mert a problémát nem oldották meg. A fentiek miatt negyedszerre szólítottuk fel a vételár visszautalására, mindhiába.

Ezt a cég elutasította a vételár visszafizetését, felajánlva kárpótlásul egy kispárnát és újbóli cserét.

Nem tudom mi lesz a vita vége, azt már látom, hogy a cég évek óta nem együttműködő a problémák megoldásában. Igen rövid keresés után megtaláltam a neten, hogy a cég többször is megakadályozta az egyezség létrehozását a Budapesti Békéltető Testületnél (pl.: 03528/2020 számon), Pest Vármegyei Békéltető Testületnél (pl.:PMBT-0341-11-01/2021 számon).

A tanúságot levontuk, ezt a céget a silány termékek, rossz szervezettség, inkorrekt vevőkezelés, empátia teljes hiánya jellemzi.

Javaslom mindenki vonja le a tanulságot, már sajnálom, hogy előbb nem néztem meg a cégről az interneten megtalálható (nem a cég által működtettet) kommenteket, véleményeket, eljárásokat. 2023.09.20.

2023. szept. 20. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!