Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Ki a felelős a kibontakozó...

Ki a felelős a kibontakozó svájcifrankhitel-katasztrófáért?

Figyelt kérdés

Az állam, aki engedte, biztatta a frankban történő eladósodást?


A bankok, akik nyomták, reklámozták ezt a ma már egyértelműen rossz terméknek minősülő konstrukciót? (Talán a Nyuszómuszóék?)


Az emberek, akik nem gondolkoztak előre, bedőltek, és eszetlenül felvették a hitelt, nem számolva az iszonyatos kockázatokkal?


Nehezen fogom fel, hogy ahol ennyi sok okos értelmiségi, meg közgazdász van, miért nem akadt akár csak egy is, aki időben figyelmeztetett volna, hogy baj lesz?


2011. júl. 22. 16:38
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
84%

Bár laikus vagyok e téren,de szerintem az államnak kötelessége lett volna belepofázni,és törvényileg szabályozni,szigorítani a hitelfelvételeket.Azért vannak ott fent annyira tanult emberek,akik ezt sejthették.Mint ahogy azt is,hogy emberek tízezrei nem fogják tudni teljesíteni a szerződésben leírtakat.

A bank végül is nem hibás,megengedték nekik a szabadrablást legális úton.Akkor meg miért ne?És még most is engedik nekik,senki nem állitja le őket.Szó szerint azt csinálnak amit akarnak.

2011. júl. 22. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
74%
Nem hinném, hogy egyértelműen megnevezhető, hogy melyik a hibás. Leginkább mindhárom, vagy még több tényező.
2011. júl. 22. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
100%

"Az állam, aki engedte, biztatta a frankban történő eladósodást?"


Is. De csak kis mértékben.


"A bankok, akik nyomták, reklámozták ezt a ma már egyértelműen rossz terméknek minősülő konstrukciót? "


Is. De csak nagyon kis mértékben.


"Az emberek, akik nem gondolkoztak előre"


90%-ban ők.


"Nehezen fogom fel, hogy ahol ennyi sok okos értelmiségi, meg közgazdász van, miért nem akadt akár csak egy is, aki időben figyelmeztetett volna, hogy baj lesz?"