Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Ezeket az elektromos autókat,...

Ezeket az elektromos autókat, buszokat miért erőltetik ennyire?

Figyelt kérdés

Nem tudom, hogy ki, hogy van vele, de nekem égnek áll a hajam, már a gondolattól is, hogy egy autót a konnektorból tankoljak.


Ezeknek az elektromos autóknak nagyon alacsony a hatásfoka, nem tud annyi kilométert menni 100 százalékra töltött aksival, mint egy mostani átlagautó tele tankkal.


Emellett, hiányzik az ereje is, nem beszélve az aksikról.

Ezek az akkumulátorok hamar tönkremennek, hamar csökkenni kezd a kapacitásuk, vagy, ha 2 hétig állva hagyod a kocsit, akkor totál lemerül.


Egy elektromos autó akkor lehetne csak hatékony, hogyha egy kis nukleáris reaktort építenének bele.Akkor hatásfokban, erőben messze felülmúlná a benzines, dízeles autókat.



2014. szept. 18. 22:09
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
100%
Kis nukleáris reaktor WOW, az kemény lenne, főleg egy karambolnál. este modaná be a Híradó, hogy "Frontális ütközés történt a Szolnok belvárosában, a bolgár rendszámú Fiat Nucleo áttért a menetiránnyal szemközti sávba, és frontálisan ütközött a szabályosan közlekedő Renault Uranio 12-vel, mindkét gépkocsi vezetője életét vesztette, valamint halálos sugárdózist kapott harminc környékbeli lakos és tíz arrajáró gyalogos is, valamint két a mentésben dolgozó tűzoltó. Szolnokot várhatóan kitelepítik a Baktalórántháza mellé épült atommenekülteknek fenntartott lakóparkba, ahová korábban Pécs, Szombathely és Dél-Pest teljes lakossságát is evakuálták hasonló balesetek miatt." :-DDDDD
2014. szept. 18. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
100%
Azért olvass el 1-2 tesztet a Tesla kocsikról, le fog esni az állad. Picit halad ez a technika.
2014. szept. 18. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%

Azért, mert nem közvetlenül a városok levegőjét szennyezi, így csökkenti a szmog kialakulását. Ezeket a kocsikat nem Magyarországra fejlesztették, hanem Japánba, és az USA-ba, ahol átláthatatlan szürke felhő lebeg a nagyvárosok felett. Itt szerencsére még nem olyan súlyos a helyzet, de jobb megelőzni a bajt.

Amúgy meg ugyan ezt mondták annó a benzines autókra. Hogy milyen hangoz, lassú, veszélyes, megbízhatatlan. Ha annak is abbahagyták volna a fejlesztését, akkor járhatnál lóháton munkába.

2014. szept. 18. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
86%
Hát. Én nem hittem volna, hogy ilyen hülyék tényleg vannak mint te.
2014. szept. 18. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
26%

Valóban nem csökkentik a globális káros-anyag kibocsájtás mennyiségét, ráadásul az előállításuk és majdani "neutralizálásuk" is sokkal több energiát és édesvizet emészt mint a hagyományosak, CSAK NEM A NAGYVÁROSOKBAN!

Ezért ott kevésbé lesz szennyezett a levegő.

-ennyi-

2014. szept. 18. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
53%

Uhh, na így hangzik egy igazi konzervatív, információhiányos, berögzött ember. Valóban nem éri el minden téren a benzines párja hatékonyságát, ami annak köszönhető, hogy ezredannyi fejlesztési idő és pénz sem ment még a technológiába. Ha ez a niche innováció normálisan terjedni kezd és kiépül hozzá az infrastruktúra, akkor erőforrás-hatékonyságban és üzemeltetési költségben verhetetlen lesz.


Tudtad, hogy kb. 1900-ig egy elektromos autó tartotta a sebességi világrekordot? Aztán az olajos, mocskos benzinautók bügykölése túlságosan cool volt a tehetős fiatalok körében, ezért ebbe a fejlődési irányba volt inkább a piaci kereslet. Ideje korrigálni a hibát.

2014. szept. 18. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
A kis nukleáris reaktorokba inkább ne menjünk bele, bár lassan gyártani fogunk ilyesmiket száz számra, amúgy meg a nyilvánvalón kívül, hogy nem benzint éget így enyhít a környezet ember általi károsításán és ez az iparág fejlődik a leginkább napról-napra fedeznek fel új típusú akksikat.
2014. szept. 18. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:

Kicsit tajekozodni kellene, akkor nem beszelnel ennyi hulyeseget :)


hatasfok: az villanymotor hatasfoka tobbszorose a belsoegesu motorenak. 90% is akar, a belsoegesu meg jo ha 20%-ot tud normal hasznalatban.


akksik: igen, jelenleg az akkumulatorok kapacitasa a korlat, sokkal kevesebb energiat tudnak tarolni adott terfogatban, mint a benzin vagy a gazolaj. De ez javul. Nem mennek hamar tonkre (7-8 evet rohogve birnak) es nem merul le ket het allas utan.


Azert "eroltetik" oket ennyire, mert ez a jovo. Sokkal tisztabbak es csendesebbek lehetnenek a varosaink, ha csak elektromos hajtasu jarmuvek jarnanak.


Hogy mikor veszik at a vezeto szerepet? Azt nem tudja senki, nagy valoszinuseggel a kovetkezo 10 evben meg nem, hogy utana mi lesz, azt igazabol senki sem tudja megsaccolni. Az akksik fejlesztesetol fugg minden.

2014. szept. 18. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
100%

"Aztán az olajos, mocskos benzinautók bügykölése túlságosan cool volt a tehetős fiatalok körében, ezért ebbe a fejlődési irányba volt inkább a piaci kereslet."


Ez konkretan hulyeseg. Azert terjedtek el a belsoegesu motorok, mert baromi konnyen lehetett hozza uzemanyagot szerezni.

2014. szept. 18. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
53%
És szerinted a két érv nem fér meg egymás mellett? Rögtön "hülyeség", mert te nem hallottál még róla? Az biztos, hogy a coolság faktornak nagy szerepe volt a benzines kocsik elterjedésében, sokkal menőbb arc volt aki olajos kézzel bügykölve berregtette a motort, mint akinek csak egy csöndes kis gépe volt. Ma is kb. ugyan ez az értelmi színvonal uralkodik, nézd csak meg a kérdeződ, vagy kérdezz meg egy átlag hummeres amerikait.
2014. szept. 18. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!