Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Ha Magyarország a világháború...

Ha Magyarország a világháború után nyugati befolyás alá kerül, mennyire terjedhetek volna el a nyugati járművek?

Figyelt kérdés
Pl dodge,mercury pontiac stb.
2017. máj. 18. 16:17
 1/9 anonim ***** válasza:

Nagyon.

Ismétlem: nagyon!

2017. máj. 18. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Semennyire. A Rába, Ikarus, Pannónia, Danuvia stb. járművekhez képest a nyugatiak igen csapnivalóak voltak. Mondhatni semmitérőek.
2017. máj. 18. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Aha és ezt mire alapozod, 2-es? :)
2017. máj. 18. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Akkor nyilván az amerikaiak Jeep-je is egy ócska roncshalmaz volt :P
2017. máj. 18. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

A rendszerváltás után hány hónap is kellett, hogy tömegével jöjjön a használt nyugati kocsi? Hát kb. úgy terjedt volna el, de azért az is sokat mond, hogy rengeteg KGST-s sikertípus mint az orosz Ladák vagy a román Daciák az nyugati típusok keleti átpofozott változata, de mondhatnám a legendás magyar Rába motorokat, amik teherautókban, buszokban szinte egyeduralkodók voltak, azok is egy MAN motor tervei alapján készültek.

Egy biztos, nem lett volna negyven évig keleti autókkal tele az ország. KGST kocsikból alig tudtak nyugatra eladni.

2017. máj. 18. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Csepel 420 hegyi dízel úgy alázta szarrá a kedvenc MAN motorjaid, hogy a német mérnökök elsírták magukat szegyenükben, még a gyárat is majdnem bezárták. Ezzel mért nem dicsekszel te fasiszta ivadék?


Jahh.. hogy mert nem dicsőség.. D

2017. máj. 18. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

"dicsekszel te fasiszta ivadék?"


A közbeszéd leromlása már teljesen nyilvánvaló.

Egyébként meg ha olyan jó volt az a Csepel akkor hol vannak most a Csepel teherautók?

2017. máj. 18. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

'Csepel 420 hegyi dízel úgy alázta szarrá a kedvenc MAN motorjaid, hogy a német mérnökök elsírták magukat szegyenükben, még a gyárat is majdnem bezárták.'


Ooohh, és erre van valami hiteles forrás is?

2017. máj. 18. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

A "MAN alázó" Csepel motorok licencét meg a Steyrtől vették na?


Mellesleg olyan jók voltak a Csepel motorok, hogy az - egyébként innovációban valóban világélvonalban járó - Ikarus fejlesztései közel 10 évre megakadtak annak elavultsága és alacsony teljesítménye miatt. A megoldást végül a Rába MAN licencvásárlása hozta meg.

2017. máj. 19. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!