Ha Magyarország a világháború után nyugati befolyás alá kerül, mennyire terjedhetek volna el a nyugati járművek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A rendszerváltás után hány hónap is kellett, hogy tömegével jöjjön a használt nyugati kocsi? Hát kb. úgy terjedt volna el, de azért az is sokat mond, hogy rengeteg KGST-s sikertípus mint az orosz Ladák vagy a román Daciák az nyugati típusok keleti átpofozott változata, de mondhatnám a legendás magyar Rába motorokat, amik teherautókban, buszokban szinte egyeduralkodók voltak, azok is egy MAN motor tervei alapján készültek.
Egy biztos, nem lett volna negyven évig keleti autókkal tele az ország. KGST kocsikból alig tudtak nyugatra eladni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csepel 420 hegyi dízel úgy alázta szarrá a kedvenc MAN motorjaid, hogy a német mérnökök elsírták magukat szegyenükben, még a gyárat is majdnem bezárták. Ezzel mért nem dicsekszel te fasiszta ivadék?
Jahh.. hogy mert nem dicsőség.. D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"dicsekszel te fasiszta ivadék?"
A közbeszéd leromlása már teljesen nyilvánvaló.
Egyébként meg ha olyan jó volt az a Csepel akkor hol vannak most a Csepel teherautók?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
'Csepel 420 hegyi dízel úgy alázta szarrá a kedvenc MAN motorjaid, hogy a német mérnökök elsírták magukat szegyenükben, még a gyárat is majdnem bezárták.'
Ooohh, és erre van valami hiteles forrás is?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A "MAN alázó" Csepel motorok licencét meg a Steyrtől vették na?
Mellesleg olyan jók voltak a Csepel motorok, hogy az - egyébként innovációban valóban világélvonalban járó - Ikarus fejlesztései közel 10 évre megakadtak annak elavultsága és alacsony teljesítménye miatt. A megoldást végül a Rába MAN licencvásárlása hozta meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!