Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Ti mit gondoltok a 19-én...

Ti mit gondoltok a 19-én tartandó tüntetésről?

Figyelt kérdés

Gimnazista diák vagyok, és több évfolyamtársammal elmegyünk tüntetni, suliba megyek, mert nincs kedvem pótolni.

Szerintem, és az általam megkérdezett tanárok szerint is, rengeteg probléma van a jelenlegi oktatással, de erre senki sem figyel. Inkább felhúznak egy stadiont.

Akik ellenzik ezt az egészet, azok általában azt hozzák fel, hogy felnőttként is 8 órát kell dolgozni. Ez igaz, de könyörgöm gyerek/kamasz és felnőtt közt van különbség! Az iskolában tucat tantárgy van, amik közt 10 percenként váltani kell, hogy mindenből jó legyél, míg jó esetben az embernek olyan munkája van, amit szeret, így kevésbé leterhelő számára.

Gyakorlati tudást alig tanítanak, lexikális tudásból meg az egekben van az elvárás. Nincs egy olyan óra, ahol megtanítanának minket csekket befizetni, hivatalos módon ügyintézni és még lehetne sorolni. Hogy ez a szülő dolga lenne? Igaz, de csak félig. Ő dolgozik, én tanulok, hétvégén pihenünk. Az életre való felkészítés meg az iskola dolga. Mire készít fel az életben, ha tudok harminc kémia vegyületet, ha nem ezen a szakon mozognék tovább?

Sokszor van a panaszkodás, hogy elmennek a fiatalok külföldre. Én is ezt tervezem, de nem kéne meglepődni. Ha a gyerek annyit lát, hogy rossz az általános iskola, a gimnázium akkor minek maradna tovább?

Mi a véleményétek? Kérek mindenkit, hogy mellőzzétek egymás szidását.



2018. jan. 18. 21:22
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
19%
A stadionokért az Eu a hibás, ha adnak neked egy 1.000-rest reggelire elköltheted cigire is, de otthon megbüntetnek érte.
2018. jan. 18. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
70%
Baromság a tüntetés. Az oktatással tényleg bajok vannak de max egy országos oktatásügyi sztrájk lenne hatásos. Ehhez képest az ellenzék csak a kis fika politikusképző ceuval van elfoglalva, miközben a rendes egyetemeken elég nagy rendezetlenség van.