Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » Melyik repülő volt a 2....

Melyik repülő volt a 2. világháború legjobbja?

Figyelt kérdés

2015. aug. 22. 14:41
 1/9 anonim ***** válasza:
9%

Repülők terén az angolok voltak a legjobbak. A Spitfire. Bombázókból meg a Liberátor. Mikor Göring szemlét tartott a németek légierejénél, megkérdezte a pilótákat, mir kívánnának leginkább? Ők azt válaszolták: Bárcsak a Stukáinkat meg a Messerschmidt.jeinket cserélnék ki Spitfire-ekre!

De jók voltak még az amerikai repcsik is nagyon jók voltak. Tőlük a Hellcat-et emelném ki. 1943-ban került le a tervezőasztalról, és irtotta a japókat az óceánon.

2015. aug. 22. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
A Liberator is amerikai, de ne zavarjon.
2015. aug. 22. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Egyébként nincs ilyen, hogy "legjobb" a Spitfire talán kiválóan fordult, de a németek nem voltak annyira sötétek, hogy fordulóharcba bocsátkozzanak vele. Jó magasról kezdtek zuhanórepülésbe majd az ágyúkkal rendesen megpakolt Bf109-essel lecsaptak az alakzatban repülő gépekre, majd szépen elhúztak.


Azért ahány győzelmet arattak német pilóták, szerintem azt nem lehet csak a jó kiképzésükre, vagy a precizitásukra fogni. Ezeket csak kiváló gépekkel tudták elérni.


[link]


Kicsit írd le bővebben, hogy milyen kategórián belül keresed a "legjobb" repülőt.

2015. aug. 22. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
általánoságba
2015. aug. 22. 15:33
 5/9 anonim ***** válasza:

[link]


Talán az első sugárhajtású gépek voltak a legjobbak, de nem tom nem értek hozzájuk.

2015. aug. 22. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
70%
A franciák Mirázs gépei is jók voltak illetve jók most is abból a szempontból , hogy gyorsak és jól manőverezhetőek, én mégis, ha választani kellett volna, mondjuk a II.VH_ban lettem volna pilóta, egy amcsi gépbe ültem volna be, mondjuk egy Hellcat-be, vagy egy P51-es Mustang-ba, ha szárazföld felett kellett volna repülni. Nemcsak a gyorsaságuk vagy a kormányozhatóságuk miatt, de az amcsik a biztonságra is adtak. Nekik volt az a fejlesztésük, hogy az üzemanyag-tartályoknak gomifaluk legyen, ami a nafta fogyásával zsugorodik, így ha a gépet találat is érte, kisebb volt az esély, hogy felrobbanjanak a levegőben, és a pilóta így időben katapultálhatott.
2015. aug. 24. 08:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

A legfejlettebb ami tényleg hadrendbe is állt az Me-262-s volt! Ám ugye a legfejlettebb nem egyenlő a legjobbal!


Én a német BF-109-et mondanám mert a háború elejétől a végéig gyártották és a módosításoknak köszönhetően a háború végéig hatékony repülőgép tudott maradni még a "modernebb" repülőgépek ellen is mint a P-51 Mustang vagy a P–38 Lightning! Nem mellékesen nagyon sok készült belőle, pilótabarát gép volt, erős fegyverzettel jó repülési tulajdonságokkal. A német pilóták többsége nagyon szerette. Persze voltak gyengeségei mint a szűk pilótakabin vagy a keskeny nyomtávú futómű.

2015. aug. 27. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Egyertelmuen az ME-262. 5:1 aranyban semmisitette meg az ellenseges gepeket, tehat 5 ellenseges gep lelovese csak egy ME-262 veszteseggel jart.
2015. aug. 28. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 EURO_NI(N)CS válasza:

A legjobb vadászgép a Messerschmitt Bf-109 G14 és K4 volt.

(Nem a legfordulékonyabb, nem a leggyorsabb, nem a legjobb motorral rendelkező repülőgép) A gépek nem attól jók, hogy mekkora és milyen teljesítményük van. A pilóta képzettségétől, és akaraterejétől függ. Tehát (ez a mondat #1 válaszoló részére szól) nem voltak semmivel sem jobbak az angol gépek, még világ legsikeresebb pilótája is repülte a Spitfiret, gyakorlórepülésen. Jó véleménnyel volt róla, de a "messzer" neki kézenfekvőbb volt. Magyar pilóták szintén messzert repültek (De csak 1942/'43-tól azthiszem). Előtte olasz gépeket repültek, Re 2000, Ca 101, ezek nem voltak túl jók, de az eredeti olasz páncéllal felszerelt Re 2000 az nagyon jó volt. Egyébként, gyorsaságban mindenképp a németek voltak a csúcson. A Messerschmitt 163 Komet majdnem 1000 km/h-s sebességgel haladt (ha jól tudom 943 km/h). Tűzerőben szintén a németek, ugyanis ott volt a Henscel cég által kifejlesztett tankelhárító ágyúval felszerelt repülő, tipust nem tudom, de 75 miliméteres löveg volt egy gondolában a gép hasán. Fordulékonyságban az olasz és orosz gépek voltak jók. A Mustang a közhiedelemmel ellentétben egy igen kezelhetetlen gép volt, ezért is kapta a Mustang azaz vadló nevet. Amerikai gépek közül a F4U és a P39 volt az igazán jó gép. Ja, és megint befigyel a német technika, ott volt az Arado Blitz, sugárhajtású bombázó. Na, a szovjetúniónak kb 10 évvel később lett meg. Amerikának kb 5 évvel később, mivel az amerikaiak elrabolták a német tudósokat. Pl a V-2 feltalálója nélkül amerikának nem lenne űrprogramja. Tehát, a német gépek szerepeltek a legjobban a világháborúban. Nem a Spitfirek, nem a Lavocskinok, Nem a Mustangok, hanem a német vadászgépek.

2018. febr. 27. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!