Kezdőoldal » Politika » Hadsereg, hadvezetés » Melyik játékszimuláció képezi...

Melyik játékszimuláció képezi le a legtökéletesebben a II. Világháborút?

Figyelt kérdés
PL a Word of tankst ismerem, az egy pc-s szimulációként is felfogható arcade játék. De vannak-é jobbak?
2016. szept. 20. 15:40
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
92%
Egyikben sem kerülhetsz hadifogságba... egyikben sem ölhet meg az első golyó, egyikban sem kell leélned a hátralévő életed nyomorékként, egyikben sem halhatsz éhen, egyikben sem civil nő a karaktered, akit csoportosan megerőszakolnak, egyikben sem végeznek ki statáriálisan,... innentől kezdve a háború "leképezése" teljes mértékben hiteltelen.
2016. szept. 20. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
73%

A CoD World at War egyik orosz pályája úgy kezdődik, hogy a nácik elfogtak egy házban. :D

Meg a jenki kampányt is úgy kezded, hogy vallatnak a japók.


Szerintem a Brothers in Arms 1-2, és a Company of Heroes első része, és a kiegészítői nagyon hangulatosak.

2016. szept. 20. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 Jeffrey Spender ***** válasza:
Red Orchestra 2, bár abban nincsen célkereszt, meg nemigen van regenerálódás, ha eltalálnak, sőt egyetlen lövéssel is végezhetnek veled, és deathcam sincsen benne.
2016. szept. 20. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 Pro Patria ***** válasza:

FPS-ben a Red Orchestra: Ostfront 41-45

A második része már elárkádosodott. És töredék annyi tartalom nincs benne, mint az első részében.

RTS-ben a Men of War: Assault Squad 2.

Ez a legújabb, és technikailag leginkább lecsiszolt része, a reális stratégiá

2016. szept. 20. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 Pro Patria ***** válasza:

FPS-ben a Red Orchestra: Ostfront 41-45

A második része már elárkádosodott. És töredék annyi tartalom nincs benne, mint az első részében.

RTS-ben a Men of War: Assault Squad 2.

Ez a legújabb, és technikailag leginkább lecsiszolt része, a reális stratégiák között - szerintem - az életszerűséget jobban megvalósító a CoH2-hez képest.

2016. szept. 20. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 Jeffrey Spender ***** válasza:

#Pro Patria:


A Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad árkádos ? :D


Nekem "csak" két problémám van vele, a végtelenül hülye AI és a hogy nincsen karaterünk, szereplőnk, ez természetesen a hadjáratot érinti, ahol németekként foglalhatjuk el Sztálingrádot. Nem mintha a CoD vagy BF AI-ja jobb lenne, de ott scriptekkel normálisan tudták koordinálni az AI-t, és így szép csatákat / játékmenetet koreografálni, a szereplőnélküliségnél meg természetesen nem az a bajom, hogy nem rajtunk múlik a hadjárat sikere, hanem az, hogy nincsen nevünk, arcunk, hangunk, továbbá ha lelőnek minket szakaszvezetőként, akkor gond nélkül rak a játék minket a géppuskás bőrébe és így tovább újabb halálok esetén, mintha szellemekként vándorolnánk a katonák testei között. Más játékoknál ha lelövik a "személyiséggel" rendelkező karakterünket, akkor "vége" a játéknak, és a korábbi mentett állást tölti be a gép, itt meg gond nélkül lövethetjük le magunkat. Azért nem dolgozhattak ki "személyiséget" a német katonáknak, mert nem akarták őket szimpatikussá tenni, pozitív színben feltünteni és hogy így záporozzanak rájuk a támadások.

2016. szept. 20. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:

Men of War, ami egyszerre stratégiai és TPS külsőnézetes. Ha kipróbálod meglátod mire gondolok.


Ebben megölhet akár egy golyó is. Viszont olyan, hogy stratégiai mert minden egységnek adhatsz parancsot a térképen, aztán pedig azután átveheted az irányítást egy általad választott egység felett (katona, ágyú, tank, stb), hogy közvetlenül is harcolhass.


Hatalmas játék.

2016. szept. 20. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 Pro Patria ***** válasza:

"A Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad árkádos ? :D"

- Játszottál az első részével? Eleve mi az a hülyeség, hogy már itt is visszatöltődik az életerő egy bizonyos szintig, mint a többi retardált játékban. A RO pont ettől volt más, hogy nem ment ebbe az irányba el. Kettő: mi az, hogy perk rendszerben adja oda a szuronyt? A háborúban is így volt? "Tessék, fiam, megöltél húsz németet, itt a szuronyod." Miért van szintlépés? Normális keretek között a játékkal eltöltött óra magad adta a pontosabb célzást, a második részben meg bevezették ezt a hülyeséget, hogy gyorsabb tárazás, pontosabb lövések, etc.


Tartalmilag: egy sor kézifegyvert kihagytak, amik az első részben benne voltak. Úgy indokolták, itt a játék fonala csak Sztálingrádra koncentrál, és az ottani cselekmények '43 elejéig tartottak, ezért több kézifegyver, ami ezután jelent meg, nem kapott szerepet. Rendben. Bár így is maradtak ki olyanok, amik évszám szerint bekerülhettek volna, de elfogadom. Viszont ugyanez már nem áll meg a harcjárművek tartalmi megcsonkítása esetén is. Képesek voltak úgy kiadni egy játékot, hogy egy-egy(!) harckocsi típus volt mindkét oldalnak. Összehasonlításul, az első részben kb. 80 különböző harckocsi és harcjármű volt a különböző nemzetek részéről a kiegészítőket is beleértve.

Ez olyan volt, mint egy techdemo, ami arra ment rá, hogy tesztelje a szerverek tűrőképességét, vagy a gondolatban felépített játékmenetet a gyakorlatban is, amihez elég az alfában egy-egy harckocsitípus mindkét oldalra, "majd ha működik, tovább bővítve a részleteket". De nem. Ezt így adták ki, teljesárú játékként. Az egész félkész, befejezetlen, minél előbb piacra dobott érzetet kelt. Csak a legminimálisabb játszhatósági korlátot betartva.

És közben nem tudván eldönteni saját identitását, hogy most reális, vagy árkádos FPS akar-e lenni, mindkét játékosközönségnek megfelelni akarással.

2016. szept. 20. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
Az orchestra gondolom magyarul orchideát jelent
2016. szept. 20. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 Pro Patria ***** válasza:
Zenekart.
2016. szept. 21. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!