Kezdőoldal » Politika » Külföldi politika » Miért tiltja be az EU a...

Miért tiltja be az EU a belsőégésű járműgyártást amikor nincs alternativája?

Figyelt kérdés

Vagy tudják, hogy nincs és ez a cél, hogy visszamenjünk a középkorba?

1.

Az elektromos autógyártás jóval fentarthatatlanabb a hozzávaló ásványkincsek szemopntjából. Egy évtized sem kell és kifogynak az alapanyagból. De a sima járműgyártáshoz is már most akadozik a logisztika.

2.

Ha a klimahiszti lenne a fő gondjuk akkor azon kéne dolgozni, hogy a járműveket a vásárló csak bérbe vehesse a gyártótól. Igy a gyártó kénytelen lenne azon spórolni, hogy minél megbizhatóbb és strapabiróbb termékeket gyártson, ne olyat amit 10 év után el kell adni mert legatyásodik és újjat venni. Minden terméknek a gyártásnál kerül a legtöbb energia befektetésre és ezzel a legnagyobb szennyezést is a fogyasztói társadalom szokásainak a radikális megváltoztatásával lehet elkerülni. Ne felhalmozók legyenek az emberek hanem csak használók.


2022. jún. 18. 14:50
1 2 3 4 5 6
 11/54 anonim ***** válasza:
78%

"Ha nem lenne az, akkor nem állnának bele évszázados autógyártó cégek."


Azok a cégek csak azért csinálják, hogy elmindhassák, ők bizony hatalmas zöldek, esetleg kormányzati nyomásra. Egyébként elég sok márka nem áll be mögé.

2022. jún. 18. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/54 anonim ***** válasza:
25%

"Már most alternatíva.


Ha nem lenne az, akkor nem állnának bele évszázados autógyártó cégek."


Nem úgy tűnik, max. kényszerből fejlesztgetik, mert minden szart agyonszabályoznak.

2022. jún. 18. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/54 anonim ***** válasza:
35%

A katód 73%-ban nikkel, 14%-ban kobalt, 2%-ban alumínium, és csupán 11%-ban lítium. Az anód leggyakrabb teljes egészében grafit.


Csak Chile és Bolívia lítium készletei 15-17 millió tonnára tehetők, egy 500 Kg-os akku pack lítium igénye úgy 40 kg.


A nagyon hülyék kedvéért azt is leírom, hogy egy tonna az egyezer kg.


A füstös, büdös vasdobozokat csak a kretén, vén szarok pártolják. Azok, akik eddig is elég intenzíven közreműködtek abban, hogy hazavágják a bolygó klímáját. Lesz.rva az utánuk jövő generációkat.

2022. jún. 18. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/54 A kérdező kommentje:

"Ha nem lenne az, akkor nem állnának bele évszázados autógyártó cégek."


Minimum dupla árért jó biznisz az nekik ne aggódj.

2022. jún. 18. 16:04
 15/54 anonim ***** válasza:
25%
A lítium-ion akku piaca például a következő 10 esztendőben várhatóan 21,7%-kal fog nőni évente, 15,9 GWh-ról 93,1 GWh-ra. Hasonló a helyzet a kobalt, nikkel, és grafit esetében is: bár 2030-ra hatalmas növekedés várható a kitermelésben, egyikük sem veszélyezteti az elektromos autózás jövőjét.
2022. jún. 18. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/54 anonim ***** válasza:
25%
Összességében kijelenthető, hogy a rendelkezésre álló készletek nem fogják gátolni az elektromos közlekedésre való átállást a következő évtizedekben, viszont sokkal kiemeltebb szerepet kap a bányászat és a gyártás területisége, és a nyersanyagokkal való kereskedelem. A kőolajnál tapasztalt túlzott importfüggést elkerülendő, változatosabbá kell tenni a kínálatot, valamint csökkenteni, helyettesíteni szükséges a felhasznált fémeket, amihez nélkülözhetetlen a kutatás és az innováció, majd jöhet az újrahasznosítás és az újrahasználat. A bányászati tevékenységet pedig szigorú felügyelet alatt kell tartani, hogy elkerülhessük a kőolaj kitermelése során tapasztaltakhoz hasonló környezeti katasztrófákat.
2022. jún. 18. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/54 A kérdező kommentje:
Nem a litium a fő gond okoska hanem a kobalt. Ha betiltják a belső égésű motorokat annyira fel fog menni a kereslet, hogy úri privilégium lesz az egyéni közlekedés annyira el fog szállni a kobalt és litium ára.
2022. jún. 18. 16:14
 18/54 Isti22 ***** válasza:
86%
Úgy beszéltek, mintha nem létezne tömegközlekedés.
2022. jún. 18. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/54 anonim ***** válasza:
22%

"Úgy beszéltek, mintha nem létezne tömegközlekedés"


Nem tud mindenki tömegközlekedni, ha egyszer nincs, ritka.

Meg akkor még a sok, magára nem adó, igénytelen, viselkedni nem tudó "utastársakat" is elviselni mellette.

2022. jún. 18. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/54 anonim ***** válasza:
100%
Utolsóhoz hozzáfűzném, hogy kisebb települések szintjéről lenne szó ebben a felállásban, a "nem megfelelő tömegközlekedés" címszó alatt.
2022. jún. 18. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!