Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A Lánchíd nem lesz felújítva...

A Lánchíd nem lesz felújítva akkor?

Figyelt kérdés

Jelen pillanatban 20 milliárd hiányzik a felújításhoz, a magas árak miatt Tarlós is visszadobta az ajánlatokat, a kormány pedig nem ad több pénzt.


Nagyon úgy fest számomra, hogy Karácsonynak csak az a két döntési lehetősége maradt, hogy vagy nem újítja fel és sétáló hídat csinál belőle, vagy valamilyen úton hitelt fog felvenni a város költségvetésének a terhére.



2020. jan. 13. 10:47
1 2 3 4
 21/40 anonim ***** válasza:

#20 Igen, ahogy a 4-es metrónál is történt, ugye?

Tényleg 4-szeresére nőtt a költsége pár év alatt, de valahogy titeket nem lehetett akkoriban hallani hogy olyan nagyon nehezményeztétek volna a kormánynál avagy Demszkynél akkoriban.

2020. jan. 27. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/40 anonim ***** válasza:
62%

#21 Azért hazudni nem kéne!

[link]


[link]


Népszabadság is írt az ügyről, pedig az is baloldali volt.


INDEX A TASSZAL PERT INDÍTOTT!!! [link]


Ugyancsak Index: [link]


Tudod, Index, és a TASZ a nagyon elfogult kamus oldal, meg a soros ügynökszervezet!



Na látod, ez a különbség a kormánykritikus sajtó és a fideszes lakájmédia között!


És nem mellesleg a Párbeszéd, LMP és még ki tudja, kik, eleve ellenezték a 4-es metrót.


Tehát még egyszer: Nem kéne hazudni, ill. mielőtt kijelentesz, nem ártana tájékozódni!

2020. jan. 28. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/40 anonim ***** válasza:
17%

#22 Tényleg nem megy a szövegértés?

Vagy most lebuktattad magad és te vagy az aki amúgy cikkeket írsz az indexen?

2020. jan. 28. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/40 anonim ***** válasza:
#21, megjegyezném, hogy én személy szerint az elejétől fogva elleneztem a 4-es metrót, és nagyon nem vagyok egyedül, szóval megint csak hazug állítás van a kérdésedben. Sokkal előnyösebbnek tartottam volna számos kis közlekedési fejlesztést a metró helyett, amivel szerintem sokkal hatékonyabb közösségi fejlesztést, és emellett autós közlekedési fejlesztést lehetett volna elérni. (#22 vagyok)
2020. febr. 11. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/40 anonim ***** válasza:
Hát pedig a metrónak nincs alternatívája egy Budapest méretű városban. Azon lehet vitatkozni, hogy drága volt-e a metró, illetve hogy túl "monumentális"-e, de a létjogosultsága vitathatatlan. Aki nem hiszi, próbálja ki a Kelenföld-Kálvin tér távot villamossal és metróval, de mondjuk naponta a reggeli csúcsban. Az M4-ek egyetlen baja van, az hogy nincs befejezve. Nyugaton Budaörsig, keleten Újpalotáig kéne mennie. A most üzemelő szakaszt 6 éve adták át ha jól emlékszem, ha akkor nem hagyják abba, akkor kb mostanában adhatnák át a Keleti-Bosnyák tér szakaszt, amivel újabb felesleges buszjáratokat lehetne megszüntetni, aminek talán mondanom sem kell mennyi pozitív hatása lenne. Varsó, Bécs és Prága hasonló méretű városok és folyamatosan fejlesztik a metróhálózatot. Nincs baj a villamosokkal, de egy ennyire szétterülő városban, ahol ekkora távolságok vannak, nem lehet rájuk építeni a tömegközlekedést.
2020. febr. 11. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/40 anonim ***** válasza:

#25 Az egy városi legenda hogy a 4-es metrót nem fejezték be. Amikor a nyomvonalról gondolkodtak, akkor voltak olyan elképzelések, hogy hosszabbnak kellene lennie, de a tervek, a beruházás, mind erre a hosszra készültek el.

Sajnos 4-szeres áron lett készen az eredeti költségvetéséhez később és ha nincsen Tarlós akkor még drágább lett volna az Alstom miatt. A Demszky féle városvezetés akkora költséggel építtette meg, hogy azt még nagyon sokáig fizeti a főváros.

A vicces az hogy amikor tavaly előjöttek még Tarlós vezetése alatt olyan elképzelések, hogy meghosszabbítják a HÉV vonalait, vagy ahhoz hasonlatosan az elővárosi vonatokat kötik össze a metróval, mint 5-ös metró, akkor meg leszólták. Pedig egy részben felszíni kötött pályás közlekedéssel sokkal olcsóbban meg lehetne oldani. remélem azért meg fognak valami hasonlót csinálni.

2020. febr. 11. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/40 anonim ***** válasza:
Az nem érv a 4-es metró, meg általában a metróépítés ellen, hogy túlárazták meg a felét ellopta a Demszky. Én készséggel aláírom, hogy Magyarországon egy szint felett a politikusok kétharmada korrupt sz.ralak, de ez politikai meg büntetőjogi kategória, az meg, hogy egy ekkora városban, sőt régióban nem lehet villamossal meg buszokkal kiszolgálni a tömegközlekedési igényeket, inkább szakmai. A korábbi válaszoló azt írta, hogy az elejétől fogva ellenezte az M4-et, pedig akkor még maximum sejteni lehetett, hogy mennyire elszáll az ára. Inkább kisebb fejlesztésekre költött volna. Oké, ajánlom a budai fonódó villamost, ami kb ilyen kisebb fejlesztés, abszolút jó dolog, de még így is, új CAF járművekkel is, kész tragédia Óbudáról eljutni mondjuk a Móricz környékére, mert lassú, minden sarkon megáll, és zsúfolt. De továbbra is a legjobb összehasonlítás a Kelenföl-Kálvin táv, amit villamossal és metróval is meg lehet tenni, ég és föld a különbség.
2020. febr. 11. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/40 anonim ***** válasza:

Én elleneztem a 4-es metrót. Na pl. az 5-ös metrót nem elleneztem volna. A 4-es metró helyett kötött pályás felszíni közlekedés kellett volna, viszonylag nagy lefedettséggel van is. Nyilván egy összehangolt közösségi közlekedésfejlesztési és közúti átalakításon lehetett volna kiváltani, ami sokkal olcsóbbá és hatékonyabbá tette volna a közlekedést.


Egyébként visszatérve a Lánchídra, itt egy érdekes interjú, érdemes elolvasni!

[link]

2020. febr. 12. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/40 anonim ***** válasza:
Az 5-ös metró miért lenne fontosabb, mint a 4-es? Az 5-ös metró tervezett nyomvonalának nagy részén ma is jár nagy kapacitású gyorsvasút (hév), ellenben a 4-es metró előtt Újbudát, ami a város legnépesebb kerülete csak lassú és zsúfolt buszok és villamosok szolgálták ki. Nem értem a logikát.
2020. febr. 13. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/40 anonim ***** válasza:

Nem azt mondtam, hogy fontosabb, mint a 4-es metró, itt szövegértelmezési hiba van!

Arra utaltam, hogy az 5-ös metró (Ráckeve-Szentendre összekötő szakasz) fejlesztés sokkal kevesebből kihozható, kb. töredékéből, mint a 4-es metró, emellett így a 4-es metróra szánt keretből még egy rakás másra is futna az 5-ös metró mellett, így előnyösebb lenne.


Futná pl. a 4-es metrót jól helyettesítő felszíni kötött pályás közlekedésre is, aminek egyes részei már jelenleg is megvannak. Tehát a kettő együtt is kihozható a 4-es metró árából, és még másra is futná. Ráadásul így gyorsabb is lenne az átlag utazósebesség, ha a lejutás idejét is beszámítjuk a közlekedési időbe.

2020. febr. 14. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!