Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Vitézy Dávid mintha egy új...

Vitézy Dávid mintha egy új főpolgármesteri programot hirdetett volna meg a BFK élén! Ennek jobban lehetne hinni, Kari Gerinek?

Figyelt kérdés

Ha Kari Geri mondta volna, hogy 10 éven belül az 5-ös metrón utazunk, akkor azt ki hitte volna el?

De Vitézynek mintha egyértelműbb és reálisabb lenne a programja, mimt az új főpolgármesternek?


[link]


2020. jan. 22. 15:56
 1/5 anonim ***** válasza:
74%

Hogy erőlködik a Fidesz! Vitézy azon kevés fideszes ejtőernyős egyike, aki a párthűségen kívül észt is kapott a pakkba, és éppen emiatt Karácsony Gergellyel meg a mostani budapesti vezetéssel jól kijöttek volna ellenben Tarlós "nekemeztúlszakmaimondjadérthetően" Istvánnal, aki eldugta egy nem is működő múzeum élére.

Ettől félve a Fidesz most kvázi felfelé buktatta. De így a jó, végre egy értelmes fideszes kap újra fontos pozíciót.

Ezt is meg lehet köszönni az ellenzéki összefogásnak.

2020. jan. 22. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
88%
Azért nem véletlenül látta volna szívesen Karácsony Gergely a BKV élén újra.
2020. jan. 22. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
90%
Te reálisnak nevezed, hogy 10 év múlva 5-ös metrón utazunk? Na ne szórakozz már, melyik országban élsz? Max ha visszahozzák azt az ötletet, hogy átnevezik a szentendrei hévet.
2020. jan. 22. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Vitézy pontosan tudja, és az előadásain, interjúiban el is mondja, hogy a budapesti borzasztó dugókra csakis a államon keresztül vezet az út, mivel a legnagyobb problémát az agglomerációból ingázók jelentik. A Volán és a MÁV is állami cégek. A jövő a vasútban van, azt pedig a főváros önerőből sosem tudta volna fedezni. Együttműködés kell a kormány és a főváros között, ami úgy tűnik egyelőre jól halad. Érdekes, hogy 2014-2019 között a nagy hátradőlésben alig hallottunk budapesti érdemi fejlesztésről, max a kampányokban dobtak fel egy-két hidat vagy villamost, beleértve az Olimpia promótálását. Meglett az eredmény 2010-2014 között éreztünk fejlődést, a 4-es metró befejezése, új buszok, trolik, villamosok, elkezdődött a budai fonódó, megálló/térfelújítások (pl Kossuth tér, Széll Kálmán tér), körúti villamos zöldhullám-beállítása az autókra tervezett zöld hullámról, 1/3-es villamosok felújítása, stb. Viszont Tarlós nem teljesítette azt az ígéretét, miszerint a belvárosi autó forgalmat csillapítja. 2014 után menesztette Vitézyt, és az egész városvezetés tipikus fideszes lett, orosz metrókkal, befagyasztott társadalmi egyeztetésekkel, további észnélküli lakóparképítésekkel (Római part, Budapart), városkép elrondítással (MOL-torony, Clark Ádám tér).
2020. márc. 6. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Szerintem parasztvakítás az egész, amikor fideszes volt a főváros 9 évig, szó sem volt ilyen óriásberuházásokról, sőt úgy kellett könyörögnie Tarlósnak, hogy a metrófelújításba szálljon be a kormány, és látjuk milyen lett a végeredmény. Most hogy ellenzéki lett a város, rögtön beindultak a (budapesti és magyar mércével) megalomán terveikkel. Mint a Fidesznél minden, szerintem ez is csak kampányelem, megmutatni, hogy ők foglalkoznak a várossal, bezzeg Karigeriék nem csinálnak semmit.
2020. márc. 7. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!