Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért nem építenek több...

Miért nem építenek több magyar autópályát? Miért ilyen rosszak a magyar főutak?

Figyelt kérdés

Gondolok itt például Győr és Pécs között.86-oson lehet haladni Szombathelyig aztán semmi utána.Nem éri meg a magyar kormánynak hogy több pályát építsenek ami átszeli az országot? :D


Pl Zalaegerszegtől Debrecenig hatalmas kerülő lenne az egész(persze pályán keresztül)


2020. szept. 19. 13:16
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
76%
Ez hülye kérdés, rengeteg gyorsforgalmi út épült a közelmúltban.
2020. szept. 19. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Hol? :D
2020. szept. 19. 13:27
 3/11 anonim ***** válasza:
88%

Sok helyen egyáltalán nem éri meg minden bokorhoz autópályát építeni.

Elég lenne, egy nyomvonalkorrekció, mellyel elkerülik a lakott településeket.


Oda kell gyorsforgalmi út, ahol iszonyatos a forgalom.A 85-86 főút tipikusan ilyen.Óriási tranzitforgaknat bonyolítottak le, egymást érték a kamionok meg az autók.



Igaz,hogy sokat fejlődött a magyar gyorsforgalmi hálózat az utóbbi években, de még messze van a némettől.

2020. szept. 19. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
0%
#1 hol épült? A meglévőeknek kéne kevésbé életveszélyesnek lenni.
2020. szept. 19. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
#4 és olyan minőségűnek hogy a 90-et lehessen tartani vele úgy hogy nem kavarodik fel a gyomrom
2020. szept. 19. 13:45
 6/11 anonim ***** válasza:
73%

Hol?!

Például Szombathelyről Gyórbe nemrég még főutaztam, mostanra évek óta kész az M86.


"2010 óta összesen mintegy 500 kilométer autópálya vagy autóút épült meg Magyarországon. A többi között megvalósult Salgótarján és Szombathely magas színvonalú összeköttetése, létrejött az első gyorsforgalmi kapcsolat Románia irányába. Az évtized elejétől 2019 végéig több mint 6000 kilométernyi útszakasz felújítása készült el 755 milliárd forintból.


A közúthálózat bővítése folytatódik 2020-ban is, a mintegy 160 kilométernyi idei útfejlesztés összértéke hozzávetőleg 390 milliárd forint."

2020. szept. 19. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

#6 valahogy azokat a felújításokat nem látom sőt inkább az hogy romlik az utak állapota. Bp, és pest környéke, balaton felidék, északkelet magyarország: kátyúk, huplik, lyukak, forrasztások (mint a jég), felhordások. Egyre rosszabbak.


Az árakat nincs értelme bemásolni, mert nyilvánvalóan látszik az utak minőségén, hogy mindent amit lehet ki spórolnak, hogy meglegyen a vastag profit, aztán néhány év múlva amikor ugyanolyaná válik, újra ugyanez.

2020. szept. 19. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

#6 Ha feljebb olvasol akkor látod hogy pont ezt írtam le :D


#7 52-es út Kecskemét és Solt között :D 50-el szoktam ott menni mert olyan rossz az út hogy hányingerem lesz mire a végére érek

2020. szept. 19. 18:13
 9/11 anonim ***** válasza:
49%
Nézd meg az ország térképét, autópályák sugárirányban körben vannak az országban, főutak közöttük elosztva. Nem tudom hova kéne még ezt sűríteni. Nincs az országnak olyan pontja ahonnan egy fél órán belül ne lehetne elérni valamelyik autópályát.
2020. szept. 19. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
0%

#9 lol kicsit sok volt a hurrápropaganda :D

M2 autóÚT, m3 által határolt szakasz nagy része, sok helyen 1 óránál is több kell az autópályáig. Balaton fölött, pl bakony környéke dettó.


Mellesleg a magyar autópályák egy része is katasztrofális minőségű, pl az m3, vagy m1

2020. szept. 20. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!