Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Kifizetődő lesz a 3 ezer...

Kifizetődő lesz a 3 ezer milliárdos vasútfejlesztés?

Figyelt kérdés

Kifizetődő lesz a 3 ezer milliárdos vasútfejlesztés Budapest és Pest környékén?


Elég nagy összegről beszélünk. Az államadósság 42 ezer milliárd.

Ehhez még 3 ezer hozzájön egy ilyen fejlesztéssel. (Vagy ha nem is hozzá megy, de nem csökkenti.)


Készítettek hatástanulmányt?

Sok vonat így is csak félig van teli.

Egy ekkora fejlesztés miért volt most célszerű?


2022. jan. 12. 19:07
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
64%
Én is szkeptikus vagyok, de mondjuk az is igaz hogy az autópályák meg lassan már nem bírják a terhelést.
2022. jan. 12. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
65%
Nem lesz kifizetődő, mert háromszoros áron kivitelezik mészáros cégei. Pont 1000 milliárdból meglehetne oldani és akkor sem biztos, hogy nyereséges volna, de legalább a veszteség minimális volna. Így meg csak a fideszes emberek gazdagodnak meg...
2022. jan. 12. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
3%

Kérdező, de gyorsan emeled az áraidat! Nemrég még csak 2000 milliárdot sikerült behazudni.

Akkor tessék, egy általad bizonyára szent igazságosztóként kezelt médiából a hír:

"Emlékeztetőül: a vasútépítési projekt összköltsége 1400 milliárd forint körüli, amiből 750 milliárdra becsülik a 160 kilométeres magyar szakaszt"

Jó lesz az a 3000 milliárd 750 milliárdnak is!

Miért kell mindig hazudni????

[link]

2022. jan. 12. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 Demion ***** válasza:
76%

3

Ha nem vágod miről van szó, miért okoskodsz bele? Legalább olvasd el a kérdést mielőtt válaszolsz.

2022. jan. 12. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 A kérdező kommentje:

3#

4000?

[link]

2022. jan. 12. 19:25
 6/18 anonim ***** válasza:
27%
A Nyugatit és Kelenföldet összekötő vasúti alagút nem fog megtérülni. Kedves kérdező, tudnál olyan példát linkelni, ahol a vasúti alagút megtérült? Bárhol a világon. Szerintem nincs ilyen. Ha közlekedési fejlesztést akarsz, ami "megtérül", akkor öntsd le szurokkal az összes pesti zöldterületet, fess rá 5 sávos autóutakat, az olcsóbb, mint a metró s még gyorsabb is, nem de? Hol a probléma? Hülye Fidesznyikek miért ásnak a föld alá, mikor a szurok olcsó?
2022. jan. 12. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 A kérdező kommentje:

6#

Nem tudom.

Nyílván vsnnak egy beruházásnak drágább részei is. Hogy összességében megtérül-e az a kérdés.

Fidesz, nem Fidesz nem a vasút korszerűsítésén meg pár új vonatot akadnék fent. Csak rgy ekkora beruházás mikor térülhet meg?

Azt látom, hogy kevesen utaznak bonattal.

Igen autóval egyre többen. Elektromos budzokbs is olcsóbb megoldást látnák.

Változtak már a köulekedési dzokások.

2022. jan. 12. 19:44
 8/18 anonim ***** válasza:
48%
Lehetne kifizetődő is akár, de az a baj hogy sok dolgot eleve rosszul terverztek és kiviteleztek. Aztán ebből okosan nem tanulva Vitézyék megint sok hülyeséget terveztek ( a sok értelmes dolog mellett). Így ez szerintem halott ügy, mert komplex jó rendszert nem lehet félmegoldásokból összerakni.
2022. jan. 12. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:

#4 Jogos, igazad van, hibáztam.

nem volt semmi tény vagy link a kérdésben és csak erről a nagy vasúti beruházásról tudtam. Mi más van?

2022. jan. 12. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
( na ebbe most ugyan mi a nem hasznos? )
2022. jan. 12. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!