Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A ballibek hogy akarnak...

A ballibek hogy akarnak átállni elektromos autózásra akkumulátorgyár nélkül?

Figyelt kérdés

2023. jan. 22. 12:24
1 2 3 4
 11/37 anonim ***** válasza:
6%

#10

Gyurcsány balliberálisnak vallja magát, és a körét.

2023. jan. 22. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/37 anonim ***** válasza:
88%
Én baloldalinak vallom saját magam és az a helyzet, hogy vagy én, vagy Gyurcsány nem tudjuk, hogy mit jelent a baloldaliság, de, hogy annak a kommunikációnak, amit ő csinál, sok köze nincs hozzám, az is biztos. Valamelyikünk téved.
2023. jan. 22. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/37 anonim ***** válasza:
100%
Nem vagyok ballib, de ki mondta, hogy én át akarok állni, az elektromos autózásra? Nekem jó a benzines is.
2023. jan. 22. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/37 anonim ***** válasza:
89%

#11 nen hallottam még ilyet tőle, csak azt, hogy baloldali (pedig nem igazán az).


De orbánék is például magukat nemzeti jobboldali konzervatívnak mondják, amiből csak a konzervatív igaz, hiszem tényleg a múltba akarnak visszatérni, működésben a rákosi-kádár rendszerbe (multik számára neoliberális jelleggel), felszínen, hiedelmekben pedig a középkorba.

2023. jan. 22. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/37 anonim ***** válasza:
10%

#12

Attól még, hogy te baloldali vagy, és az ő retorikájuk nem tetszik, még lehetnek ők is baloldaliak.

És az a tény, hogy ő balliberálisnak mondja magát, felhatalmazza a Fideszt, hogy így emlegesse őket. Ez nem a Fideszt árazza be.


#14

Volt egy facebook poszt, amiben szó szerint úgy írta, hogy "balliberális".

Miért gondolod, hogy Gyurcsany nem is igazán baloldali?

2023. jan. 22. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/37 anonim ***** válasza:
100%

Én zöld vagyok, újbaloldali, emberi jogokat illetően liberális, gazdasági tekintetben viszont nem, mert úgy gondolom, hogy nagyon sok dolgot igenis szabályozni kell.


Szerintem a közösségi közlekedést kell fejleszteni, sokkal kevesebb autót kell forgalmazni, gyártani.


Az elektromos autózás egyébként fejlődik, és lehet agyalni az akkumulátoron is, de akkor sem itt kéne feltétlenül művelni.

2023. jan. 22. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/37 anonim ***** válasza:
80%
Egybites bullshit az elektromos járművekre való átállás. Ezekhez a többszáz kilós akkumulátorokhoz rengeteg nyersanyag szükséges. Azok a hatalmas markológépek, billencsek stb., amivel kibányásszák a föld alól a hozzávalókat, csak szénhidrogénnel működnek hatékonyan. Egyebekről nem is beszélve.
2023. jan. 22. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/37 anonim ***** válasza:
22%

@17

"Ezekhez a többszáz kilós akkumulátorokhoz rengeteg nyersanyag szükséges."

Miért, a benzines autózáshoz nem szükséges rengeteg nyersanyag? Egy benzines autó életútja során elfut kb. 200.000 km-t, 100 km-ként megeszik 6-8 liter benzint, vagyis kb. 12-15 tonna üzemanyagot. Az akksisba meg belerakod a fél tonnás akkupackot, és elvan vele 200.000 km-t.

Oké, abba áram is kell. De az erőművekbe kábé jó a nyersolaj is, azt nem kell krakkolni, finomítani, ami egy borzalmasan energiaigényes folyamat. Ráadásul az áram jelentős része ma már nem fosszilis üzemű erőművekből jön.

Mindennek a tetejébe, az akukkat újra lehet hasznosítani az életútjuk végén, az elpöfögött benzint nem.


"Azok a hatalmas markológépek, billencsek stb., amivel kibányásszák a föld alól a hozzávalókat, csak szénhidrogénnel működnek hatékonyan."

Árammal is pontosan ugyanolyan hatékonyan tud(na) működni, mint benzinnel. Sőt, akár még hatékonyabban is. A föld alatt amúgy is célszerűbb nem fosszilis üzemű munkagépeket használni.

2023. jan. 22. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/37 anonim ***** válasza:
84%

"Miért, a benzines autózáshoz nem szükséges rengeteg nyersanyag?"


Dehogynem.


"Ráadásul az áram jelentős része ma már nem fosszilis üzemű erőművekből jön."


Már ahol. Előbb-utóbb az urán is elfogy, a víz pedig hiába van globális körforgásban, ha kiszámíthatatlan. A másik, hogy az erőművek sem tartanak örökké, azokhoz pedig nem kevés beton kell. Gyorsabban használjuk fel a folyami homokot, mint amennyi idő alatt képes megújúlni.

2023. jan. 22. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/37 anonim ***** válasza:
29%

"Egy benzines autó életútja során elfut kb. 200.000 km-t,"

Te sem tudod miről beszélsz, csak osztod amit a pártközpontban a szádba rágtak.


"100 km-ként megeszik 6-8 liter benzint, vagyis kb. 12-15 tonna üzemanyagot."

Te érted amit írsz?

Nyolc liter üzemanyag hogy jön ki 15 tonnára? Nyilván a 200 000 km-re értetted, de úgy sem stimmel. Milyen értékekkel számoltál? Hogy lett a literből tonna?

2023. jan. 22. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!