Hova fejlődhetne még a pedagógia?
Igen, például erkölcstan, etika, alap pszichológia, szociológia, emberi kapcsolatok, gazdasági fogalmak...
És kezdve 6 éves kortól, az átlag fejlődéssel összhangban tanítva.
Ha normális, értelmes, fejlődő ország akarunk lenni, ahol nem ég a pofánk jópár honfitársunk viselkedése miatt, nem a vízben oldódó vegyületek kémiai összetételeit kellene magolni hajnali 3-ig másnapra.
A gyerekeket még boldogtalanabbá is tudnánk tenni általa. Pl matekból már ált iskolában integrálszámításig kellene eljutniuk, vagy még tovább. Eredeti nyelven kellene olvasniuk kötelező világirodalmat. Latinul, ógörögül, kínaiul, oroszul. Stb..stb.
Az emberek meghülyítéséhez, boldogtalanná tételéhez, önbizalmának lerombolásához, stb mára már kimeríthetetlen tárház áll a rendelkezésünkre. A mai pedagógiai gyakorlat meg mindehhez - jó szolga módjára - asszisztál is. A valódi tehetség felismerésében meg sehol sem vagyunk.
Már ma is mindent megtesznek azért, hogy az életünk valódi és fontos dolgairól eltereljék a figyelmünket.
Az egész mai pedagógiai gyakorlat arról szól, hogy ránkeröltessenek egy gondolkodási sémát, egy szerintük helyes viszonyulást a világunkban előforduló jelenségekhez, problémákhoz. Egy idomítási gyakorlat a mai pedagógia. Az a jó idomított állatka, aki szót fogad és végrehajtja az idomítója utasításait, parancsait. (Az ilyenek aztán önként és dalolva fognak menetelni véres háborúkba is, hogy ugyan olyanokat gyilkoljanak, mint amilyenek ők maguk is.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!