Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A BKK miért német buszokat...

A BKK miért német buszokat rendel, inkább a mannheimi, ulmi munkahelyek megőrzését támogatva a kaposvári, győri buszgyártás helyett?

Figyelt kérdés
[link]
2012. dec. 18. 18:58
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
35%

Mert a németek ránkböffentettek, hogyha nem onnan veszünk akkor puffneki bezáratják a magyar gyáraikat.


Szóval nem tehetünk mást...


Ez van, ha halálraítélt országban élsz.

2012. dec. 18. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 Komplikato ***** válasza:
Az milyen már, hogy a Rába meg nem az Ikarusszal fog buszt gyártani, hanem külföldi céggel? Aztán ment a rizsa a vissza államosításkor, hogy majd jól ellátja a magyar piacot. :(
2012. dec. 18. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
47%

"hogy a Rába meg nem az Ikarusszal fog buszt gyártan"


Mivel az Ikarusz megszűnt, így ez nem meglepő.

2012. dec. 18. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
39%
A magyar termékek nem versenyképesek. Ennyit elég is írni. Egy német busz sokkal megbízhatóbb, mint egy olyan magyar busz, amiből a korrupció miatt, kitudja mennyi alkatrészt hagynak ki.
2012. dec. 18. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
100%

"Egy német busz sokkal megbízhatóbb"


A credok 10 éve közlekednek az ország több városában megbízhatóan.

Pestre hozták a használt mercedeseket nem győzik javítani őket, tele vannak ajtóhibával.


A credot Mo.-on gyártják, itt van a szervizháttér, a gyártástól az üzemeltetésig magyar munkahelyeket teremt.

2012. dec. 18. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 Komplikato ***** válasza:
Errefelé Volvo buszok voltak a Volán-nak, és ott is az ajtók haltak be igen hamar.
2012. dec. 18. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
60%

"Pestre hozták a használt mercedeseket nem győzik javítani őket, tele vannak ajtóhibával. "


Ne a használt buszt hasonlítsd az újhoz! Egy új Mercedes busz és egy új Credo között ég és föld a különbség. Utaztam már Credo busszal városban és hosszabb távon is, hát, nem nyújtott valami nagy élményt az utazás alatt.

2012. dec. 18. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

19:10! Azt írod hogy megszünt az Ikarus. Ehhez képest erősen tiltakozik, nem zavar ez téged??


De hogy a kérdésre is válaszoljak! az hogy Orbánék nem az Ikarustól rendelnek városi buszokat ékes bizonyítéka annak hogy kontár hazug és sunyi banda ez a fideszes banda.


Kifakadt az Ikarus - Érthetetlen a Rába-Volvo együttműködés

2012. december 11. | 19:30


Elfogadhatatlan tartja az Ikarus, hogy a Volvo az állami tulajdonba került Rába közreműködésével kívánja a magyar autóbuszgyártás folyamatában résztvevőket kiszorítani a gyártási és értékesítési lehetőségekből, veszélyeztetve több ezer munkahely megtartását - közölte a társaság az MTI-vel kedden.


Az Ikarusbus Kft. ezzel arra a múlt heti hírre reagált, hogy a Volvo Bus Corporation és a Rába Járműipari Holding képviselői buszpiaci együttműködésről szóló szándéknyilatkozatot írtak alá. A társaság közleménye szerint a legnagyobb gyártási, értékesítési hagyományokkal rendelkező Ikarus számára érthetetlen a Rába és a Volvo Bus közötti autóbuszpiaci együttműködés tervezett indításának híre.


Az Ikarus és a többi magyar autóbuszgyártó kész egy hazai vagy nemzetközi gyártási együttműködési programban részt venni, amennyiben ebbe bevonhatók korszerű, modern fejlesztésű járműkonstrukciói, márkaneve, jelentős létszámot foglalkoztató gyártókapacitásai és a beszállítókat is tartalmazó további magyar háttéripari kapacitások - áll a közleményben.


Minden egyes autóbusz hazai gyártása és értékesítése három-négy munkahely megtartását, illetve létesítését teszi lehetővé. A hazai gyártók Magyarországon befizetett adója az autóbusz árának 14 százalékát teszi ki, ami a magyar költségvetés bevételét növelné - közölte az Ikarusbus. A társaság közlése szerint a hazai gyártás csaknem 70 százalék hazai tartalmat képvisel, szemben a Volvo és a Rába által célul kitűzött 30 százalékos értékkel.

2012. dec. 18. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:

A magyar piac általában árérzékeny, a magyar busz biztosan olcsóbb.

Szerintem inkább az lehet az oka, hogy a cég felszámolása esetén ezeket a buszokat könnyebben lehetne értékesíteni külföldön.

De az államnak be kellene avatkozni a hazai ipar védelmében, ilyen nagy megrendelés esetén.

2012. dec. 18. 19:40
 10/16 anonim ***** válasza:

"A credok 10 éve közlekednek az ország több városában megbízhatóan. "


Hatvani volán elküldött Győrbe 3 sofőrt, 3 buszért. Egynek még a gyárban kirobbant az egyik oldalablak, egynek Győrben, a harmadiknak a Hungária-Thököly sarkon, az első forgalmi napon.

Arról nem beszélve, hogy a párom a 175 cm-ével -átlagos férfi magasság- maximum az első ülésen tud kényelmesen ülni, csomagtartó semmit nem ér.


Volvók hullanak a Hungárián, az ősrégi Ikaruszok meg vígan elmennek.

2012. dec. 18. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!