Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Vajon lenne annak értelme, ha...

Vajon lenne annak értelme, ha a BKK "Szóljon hozzá! " (Társadalmi egyeztetés) felhívásra megírnám empatikus véleményemet a 4-es Metró átadásakor életbe léptetni kívánt felszíni tömegközlekedési változtatásokról? www.bkk.hu/m4/map. Php#177

Figyelt kérdés

(Ez konkrétan a 277-es és 178-as busz összevonásáról szól, de csak így tudtam bemásolni. A nálam ügyesebbek azonban biztosan hamar rájönnek, hogyan lehet az összes érintett viszonylatra vonatkozó információt megtalálni.)


Kötve hiszem például, hogy a 73-as, 78-as és 79-es trolibuszok új útvonalának ne lenne meg a kivitelezője, és sokunk nemtetszése alapján végül mégis egy egyszerűbb vonalvezetés mellett döntenének!


Egy-két mondatba sűrítve képtelenség az összes észrevételemet elmondani.

Fájlalom, hogy a jövőben a Kosztolányi Dezső tér szinte teljesen kiesik a forgalomból.

Hiányolom, hogy a Köztársaság térrel sem számoltak. Ott is lehetne egy-két új autóbusz viszonylat végállomása a Blaha Lujza tér, a Baross tér vagy a Bosnyák tér helyett.


Az elvben egy nagyon utasbarát elképzelésnek látszik, hogy a 33-as busz Nagytéténytől egészen a Bosnyák térig járjon, csakúgy, mint a hegyvidéki 8-as és a 112-es, de - bár a 7E és a 107E" megszűnik - az új járatok még jobban zsúfolttá teszik majd a Rákóczi utat és a még keskenyebb Thököly utat.



2014. jan. 9. 23:12
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Én írtam nekik.De nem nagyon reménykedem. Nekem az a problémám hogy a 272-es busz végállomása kikerül a Kelenföld őrmező végállomásra. Idáig a Kosztolányi Dezső téren áttudtam rá szállni a 212-esről. Most ezután lesz egy plusz átszállásom. A Gazdagrétiek a 153-as busz miatt aláírásgyűjtésbe kezdenek.
2014. jan. 11. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
Igazából az egész budai agglomerációnak a 4-es metró vagy hosszabb menetidőt vagy csak ugyanannyit eredményez. Mivel csak Kelenföldig hozták ki a metrót, az így is elég zsúfolt és nagy forgalmú, az új beérkező buszok végállomását csak távol tudják elhelyezni a metró végállomásától, tehát a sok sétálás miatt még tovább fog tartani az út. Ez igaz Gazdagrétre, Budaörse és Törökbálintra is. A metró pont ezeknek a területeknek jelentett volna könnyebbséget, más területeken így is elég jó volt a közlekedés. Persze teljesen más lenne a helyzet, ha az eredeti tervek szerint kihozzák a metrót Gazdagrétig vagy a Madárhegyig, de a jelenlegi állapotában konkrétan megnehezíti a közlekedést.
2014. jan. 19. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!