Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ötlet új magyar repülőtársaság...

Ötlet új magyar repülőtársaságra. Vélemények?

Figyelt kérdés

Név: Turul Hungarian Airlines


Logó: Előre dőlő, két szárnyát felfelé tartó leszálló turulmadár a gép farkán


Gép festése: Fehér színű, a gépen vízszintes sötétkék csík fut körbe az ablakok alatt.


Működési elv:


"Fapados" társaság lenne, reptéri becsekkolás, feladott poggyász fizetős, gépen étel és ital kapható pénzért.


A nemzetközi járatok jegyeinek árazása szintén "fapados"

modellt követné, a belföldi járatok fix árúak lennének, érvényes lenne rájuk a diákigazolvány és egyéb kedvezmények, olcsóbbak lennének, mint a vonat ilyen távra.

Géppark és járatok:


Antonov AN-24:


Pécs-Nyíregyháza

Zalaegerszeg-Nyíregyháza

Budapest-Ungvár

Budapest-Debrecen


Bombardier Dash-8 Q400:


Budapest-Debrecen (Belföldi utazásként valamivel drágább lenne, mint a vasút, nemzetközi csatlakozójáratként a más légitársaságoknál megszokott csatlakozó-díjazás működne)

Budapest-Zágráb

Budapest-Lvov

Budapest-Salzburg

Budapest-Innsbruck

Budapest-Kolozsvár

Budapest-Bukarest

Budapest-Belgrád

Budapest-Tirana

Budapest-Skopje

Budapest-Krakkó

Budapest-Gdansk

Budapest-Vilnius

Budapest-Minszk

Budapest-Craiova

Budapest-Szófia

Budapest-Rijeka

Budapest-Dubrovnik

Budapest-Trieszt

Budapest-Ljubjana

Budapest-Kalinyingrád


Airbus A320:


Budapest-Teherán

Budapest-Siráz

Budapest-Szentpétervár

Budapest-Almaty

Budapest-Taskent

Budapest-Szamarkand

Budapest-Beirut

Budapest-Kairó


Boeing 747:


Budapest-Peking

Budapest-Havanna

Budapest-Fokváros

Budapest-New York

Budapest-Chicago



2014. okt. 7. 21:47
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
87%

Van elképzelésed, hogy ez mind mennyibe kerülne?!

Amúgy Európán belül gyorsvasúti hálózatot kellene kiépíteni, ha lenne fölös pénzünk...

2014. okt. 7. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
87%

Minek akarsz te repülőt indítani országon belül?

Totál pénzkidobás. Most azért adjak ki kb 12 ezer ft-ot,hogy 45 percet utazzak? Igaza van az elsőnek. Gyorsforgalmi vasút lenne a legjobb,Megérné az árát,és még szép tájakba is gyönyörködhetnél. Országon belül is.

2014. okt. 7. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
88%
2.vagyok. A 45 percet értsd egy Zalaegerszeg-Debrecen vonal távolságának. Igen,repülővel valóban kb ennyi lenne.Maximum 55-60 perc.De nagyon maximum.
2014. okt. 7. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 Gugu Gabor ***** válasza:
62%
Ha már ilyen szépen megtervezted a gép festését és a "menetrendet" és egyéb fontos dolgokat, akkor mellékelnéd a számokat is ami alapján ezt megalkottad?
2014. okt. 8. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
30%

"Név: Turul Hungarian Airlines


Logó: Előre dőlő, két szárnyát felfelé tartó leszálló turulmadár a gép farkán "


Ez a lényeg, mindenhová turult!!!!

Én kitaláltam az új turulmadaras wc illatosítót!

A lényeg az lenne hogy turul madár lenne a márkajelzés és árja illatú lenne.


Leginkább Budapesten és igazi nemlibsi vagy turáni városokban forgalmaznám.

Vélemények?

2014. okt. 8. 02:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
50%

Én örülnék neki, mert szeretem, ha egy hazai vállalkozás sikeres, de:


Ez két dolog kérdése:

-van -e elég pénz?

-bejön -e az üzlet és jövedelmező lesz?


De pont itt e lényeg: Ezt senki sem tudhatja, és pontosan ez az oka annak, hogy ezt senki sem próbálta ki: Aki egyszerre elég gazdag, hogy megvalósítsa ezt és egyszerre elég kapzsi ahhoz, hogy nagy profitot akarjon viszontlátni, az biztosra akar menni. Erről pedig nem lehet tudni, hogy biztosan nyereséges lesz -e. Eleve egy felmérést, ami megmondaná, hogy tranzitokkal mennyire veszik igénybe ezeket az állomásokat már eleve olyan összegbe kerül, amit el sem tudsz képzelni. Nyilván a légitársaság egy üzlet, így sajnos annak is profitorientáltnak kell lennie. Akkor ha majd kiemelten nagy lesz az esélye annak, hogy ez a konstrukció majd befut, akkor lesz befektető.

2014. okt. 8. 02:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Állami cég lenne
2014. okt. 8. 02:34
 8/11 anonim ***** válasza:
11%
Támogatom.
2014. okt. 8. 04:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
55%

Fapadosból nehéz pénzt csinálni. Jópár cégnek sikerült (még többnek nem), de nekik hatalmas tőkéjük, és nagyon okos - már-már etikátlanul agresszív - üzletpolitikájuk volt.

A fapados taktika lényege a "sok utast olcsón" elv, ami nagy beruházást, sok járatot, sok gépet, és alacsony haszonkulcsot jelent. Hosszú távon meg lehet belőle gazdagodni (látjuk a példákat), de csak hosszú távon, csak nagy alaptőkével, és még úgy is nagy kockázattal.

Ha már légitársaság, én inkább egy szerény nemzetiben gondolkodnék, ahol eleinte tényleg néhány olcsó légcsavaros géppel csak a környező országokba meg a szezonális nyaralóhelyekre kell mászkálni, és közben kilobbizni a nagy légitársaságoktól egy-két beérkező távolsági járatot, aminek az utasait leosztjuk. Ezt csinálja most a környékünkön mindenki (Air Serbia, Croatia Airlines, TAROM). A szívem szakad meg, hogy mindezt a MALÉV egykori piacán teszik.

Alighanem nekünk ez a hajó már elment. Az Air Serbia-ban tavaly többségi tulajdont szerzett az arab Etihad, az ő tőkéjükkel még akkor sem tudnánk versenyezni, ha meglenne a MALÉV, nemhogy a nulláról indulna. A másik irányban itt van az Austrian és a LOT, két nagy és erős légitársaság, akik mára teljesen lefedték a régióból induló távolsági járatokat (márpedig a repülésben igazán abban van pénz). Szép gondolat ez a magyar légitársaság, de a realitások talaján maradva azt hiszem, inkább azon kéne dolgoznunk, hogy legalább Ferihegyet megmentsük a fapados reptérré degradálódástól, és itt tartsuk a nagy légitársaságokat - még ha csak kis hálózatszéli vicinálisként is. És ez főleg azért fájó, mert a MALÉV-ban simán benne volt az a potenciál, hogy egy LOT-hoz hasonló jelentős légitársasággá nője ki magát, csak hát ugye nálunk mindig túl sokan lopnak és túl kevesen dolgoznak...

2014. okt. 8. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 MolotovPunk ***** válasza:
12%

Nos volt már egy új légi társaság.A Sólyom Airways.(Külföldi Magán befektetőkkel.)Drága kormányunk azt is becsődöltette.Össze vesztek azokkal is.Kikkel nem szoktak?

A Malévet pedig gyakorlatilag le vették a lélegeztetőgépről...

2014. okt. 8. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!