Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Támogatnátok a reklámok...

Abu Bakr al-Bagdadi kérdése:

Támogatnátok a reklámok betiltását?

Figyelt kérdés

Úgy érzem, a XXI. század a centralista kormányok kora lesz. Nem lesz diktatúra, de a kormány szinte mindenbe belenyúlhat.

Támogatnátok a reklámok betiltását?

Gondolok itt ilyenekre:

- plakátok

- TV-ben, rádióban levő reklámok

- gépjárműkön levő reklámok

- újságban levő reklámok

- minden egyéb reklám, amit államilag korlátozni lehet (pl. internet emiatt kiesik, de arra ott az AdBlock)


2015. júl. 27. 11:18
1 2 3 4
 1/32 anonim ***** válasza:
57%

Azokat a reklámokat, amiket kéretlenül is az ember orra alá dugnak.

Ami jó, azt egyébként se kell reklámozni.

2015. júl. 27. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/32 anonim ***** válasza:
85%
Jó tiltsunk be minden reklámot, és akkor szerinted miből lesz bevétele a TV-nek meg minden másnak? Pl. egy XY cég fizet a reklámért, és ebből lesz a TV-ben a műsor amit nézel. Vagy fizet a reklámért egy cég és ebből lesz új hirdetőtábla. Vagy éppenséggel...MUNKA. Mert a reklám szakma az nem kevés pénzt forgat. A szerkesztőtől kezdve, a nyomdán át, a plakátragasztó emberig...
2015. júl. 27. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/32 anonim ***** válasza:
77%
Teljes mértékben! Én már tökélyre fejlesztettem a technikámat, villámgyorsan kapcsolok el, ha meglátom a reklámot a TV - ben, klikkelek az x - re, ha pofámba teszik pl. a Youtube - on, de úgy, hogy arra ügyelek, ne lássam, miről szól a reklámanyag. Hajítom a szemétbe olvasatlanul, amivel teletömik a postaládámat.
2015. júl. 27. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/32 A kérdező kommentje:
Adományalapú rendszert kell kiépíteni.
2015. júl. 27. 11:30
 5/32 anonim ***** válasza:
73%

2-es: Éppenséggel fenn lehet tartani a TV-ket reklám nélkül is, csak akkor minden csatornára külön előfizetési díjat kellene felszámolni, mint most az HBO pakkért.

Az viszont tény, hogy nyilván az emberek többsége nem akarna havi 15-20 ezres TV számlát, tehát ez irreális lenne.

2015. júl. 27. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/32 anonim ***** válasza:
80%
Ha nem lennének reklámok, honnan tájékozódnál a termékekről? Szóbeszéd útján? Jó, persze, a reklámok torzítanak, az ing nem lesz olyan fehér 3mp alatt, a csokik növelik a cukorbaj lehetőségét, a gyógyszerek kockázatait hangyaf__nyi betűkkel írják ki a képernyő aljára, stb.
2015. júl. 27. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/32 anonim válasza:
26%
háát elég a tv-be nézni őket az oldalakról igazán eltüntethetnék
2015. júl. 27. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/32 anonim ***** válasza:
78%
Bár idegesítőek tudnak lenni, de a reklámoknak köszönhetjük, hogy (viszonylag) olcsón nézhetünk tévét/hallgathatunk rádiót.
2015. júl. 27. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/32 Duenna ***** válasza:
23%

A jövőben a reklámügynökségek nem állhatnak szerződéses kapcsolatban a médiacégekkel és nem alkalmazhatók bónuszok – információnk szerint egyebek mellett ezt tartalmazza a kormány legújabb előterjesztése. A francia példát alapul vevő javaslat a jövő héten kerülhet az Országgyűlés asztalára.


Folytatja a kormányzat a reklámpiac működését meghatározó előírások átalakítását – tudta meg a Napi Gazdaság. Információnk szerint a jövő évi adócsomag részeként jelennek meg az új reklámrendelkezések, az előterjesztés már a jövő héten a képviselőház elé kerülhet. Az új passzusok a reklámügynökségek tevékenységét szorítanák a mostaninál jóval szűkebb keretek közé, megtiltva például a jövőben a bónusz alkalmazását.


Az új rendelkezések alapjaiban alakíthatják át a magyar reklámpiacot, a reklámozás folyamatát. Az általánosnak mondható mostani gyakorlat szerint ugyanis a hirdetni vágyó cég megbízza az egyik ügynökséget, hogy a reklámokat megfelelő médiumoknál – televízióban, rádióban, lapokban, vagy a közterületen – helyezze el.


Eközben a különféle médiumok azt szeretnék elérni, hogy a hirdető náluk reklámozza termékét, szolgáltatását, vagyis az adott orgánumoknál költse el a hírverésre szánt, esetenként százmilliós, milliárdos összegeit. A médiumok ezért engedményekre is hajlandóak: a hirdetési pénzek bizonyos részét – bónuszként – átadják, visszajuttatják a reklámot – és ezzel a reklámbevételt – hozó ügynökségnek. Úgy tudjuk, a kormányzat számításai szerint az ügynökségek nem egyszer hatalmas összegekre tehettek szert ilyen keretek között: a 20-25 százalékos arány nevezhető manapság általánosnak, de az utóbbi időben előfordulhatott 50 százalékos mérték is.


Ennek a helyzetnek szeretne véget vetni a kabinet az új rendelkezések elfogadásával. A jogszabály – a tervek szerint – rögzíti majd azt is, hogy a jövőben a reklámügynökségek csak a hirdetővel állhatnának szerződéses kapcsolatban, a különféle médiacégekkel nem. A szabályozás lényeges eleme volna még emellett, hogy a reklámozó vállalkozás közvetlenül a médiumoknak fizetné ki a hirdetések közlésének ellenértékét. Értesüléseink szerint az új szabályozás kidolgozásakor a kormányzat a Franciaországban korábban elfogadott hasonló előírásokat vette alapul.

2015. júl. 27. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/32 anonim ***** válasza:
29%

Átfogalmazom a kérdést: Támogatnátok-e a jelenlegi társadalmi berendezkedés, a kapitalizmus betiltását?


Hirdetések nélkül nem működhet ugyanis ez a rendszer. Tudsz jobbat? Kétlem!

2015. júl. 27. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!