Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A parkolásos botrány után...

A parkolásos botrány után miért nem még mindig az alapproblémára koncentrálnak?

Figyelt kérdés

Van ez a vita, hiszti az XIV. kerületi parkolásról.

Viszont az alapproblémát nem oldja meg.



Az alapprobléma Budapesten és a jobb magyar városokban (Győr,Sopron) még mindig az,hogy alig vannak parkolóházak illetve mélygarázsok.


München kisebb alapterületű, mint Budapest, de több az autó.Németországban jóval magasabb az egy főre jutó autók száma, mint Magyarországon és bizony használják is őket.

Münchenben viszont minden sarkon van mélygarázs vagy parkolóház.

Az ottani fizetésekhez képest nem is olyan drága a használatuk.


Magyarországon meg még mindig építenek úgy vadiúj lakóparkot,hogy nincs alatta mélygarázs.Nem is szabadna engedélyezni az ilyen megtervezését sem, sőt a gondolatát sem.



Bármilyen lassan és nyögvenyelősen is, de az ország fejlődik, ez pedig a mobilitási igények növekedésével jár.Illetve, az autók növeksző számával.


2019. ápr. 18. 19:05
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

"Magyarországon meg még mindig építenek úgy vadiúj lakóparkot,hogy nincs alatta mélygarázs.Nem is szabadna engedélyezni az ilyen megtervezését sem, sőt a gondolatát sem."


Ma már nem lehet Budapesten ilyen társasházat építeni. Igazolnia kell az építtetőnek, hogy legalább annyi parkolóhely tartozik a házhoz, ahány lakást épített. Egyébként nem fogja megkapni a használatbavételi engedélyt és úgy nem is minősülnek lakásnak az ingatlanok.


"Bármilyen lassan és nyögvenyelősen is, de az ország fejlődik, ez pedig a mobilitási igények növekedésével jár.Illetve, az autók növeksző számával."


Budapestre egyáltalán nem kellene több autót bevonzani mélygarázsokkal. Ugyanis nem csak a parkolás problémás, hanem az is, hogy sok az autó. Majd ha olyan lesz a város, mint München, hogy gyakorlatilag végigmegy a város alatt egy alagút, és emellett egy csomó helyre behajtási tilalom van, akkor érdemes áttérni a parkolás problémájára, addig meg jobb is, ha szenved az, aki tönkreteszi a várost a kényelmi kocsikázásával.

2019. ápr. 18. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

1.

Igen a másik probléma az alagutak ,felüljárók hiánya.



Kényelmi autózás meg nem létezik.

Minden kütyünk, innováció azért van, hogy jobban, kényelmesebben éljünk.


Ennyi erővel aludhatnánk szalmán, ne flancoljunk meg kényelmeskedjünk olyan dolgokkal, mint az ágy.


Az autó, mint közlekedési eszköz választása egyéni döntés kell,hogy legyen.Természetesen, egy gépkocsihasználónak, hozzá kell járulnia az infrastruktúrához, elvileg erre való a súlyadó, illetve az üzemanyagok után fizettet adó.Azért csak elvileg, mert gyakorlatilag nem az infrastruktúrába nyomják azt a pénzt.


Ez az új sötétzöld divat,hogy fújjunk az autókra olyan, mintha egy vegán kormány kerülne kormányra, aki azt mondja, mindenki ehet továbbra is húst, DE a hús Áfája mostantól 60 százalék, az állati eredetű élelmiszereké, mint tej, tojás meg 50.



Az autók és a rájuk épülő szolgáltatásipar, nehézipar bizony nagymértékben hozzájárul a GDP-hez.

2019. ápr. 18. 19:30
 3/6 anonim ***** válasza:
Tudod nem lenne semmi parkolási botrány a XIV. kerben ha fidesznyik lenne a polgármester. De Karácsonyt nyirni kell!
2019. ápr. 19. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
#2 Ez nem sötétzöld divat, egyszerű praktikum. Építhetsz akárhány parkolót, mélygarázst és parkolóházat, vehetnek a pestiek akárhány autót, útból akkor is annyi van, amennyi, és azok olyan szélesek, amilyenek. Próbáltál már hétköznap reggel fél nyolckor bejutni Budaörs irányából a belvárosba? Négysávos befelé vezető út van beállva minden reggel, úgy, hogy tökig körbe van építve, tehát ez vízszintes irányban már nem bővíthető, és azért telik ku.va sok időbe végigaraszolni rajta, mert a befelé tartók nagy része egyedül ül az autóban. Közel harminc buszjárat halad rajta, de így is több ezer ember dönt úgy, hogy ő inkább egymaga foglal el akkora helyet, mint egy szólóbusz fele. Kicsit be kellene fejezni az autósok seggének nyalását és azokra kellene tekintettel lenni, akik haladni is szeretnének, nem tízzel araszolgatni egy 70-es úton. Aki üldögélni akar egy helyben a kocsijában, otthon is megteheti, nem kell bemásznia beállni a Budaörsi útra.
2019. ápr. 19. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

4#


Az említett Münchenben meglehetősen sok alagút van.

Ezek Budapesten teljesen hiányoznak, pedig nagymértékben tehermentesíteni tud több utat.



Én többször vezettem már ott, reggel negyed 8 és fél 9 között ott sem egyszerű közlekedni, viszont, ha nincs baleset vagy valami rendkívüli, akkor nem dugul be annyira.

2019. ápr. 19. 20:06
 6/6 A kérdező kommentje:

"Kicsit be kellene fejezni az autósok seggének nyalását "


Aki fizet, annak illik a te szavaiddal érve kinyalni a fenekét.



Az autós fizet az állam biztosítja az infrastruktúrát.Ez így helyes.


Azt már meg sem említeném,hogy az "autó" mennyi munkahelyet teremt és mennyire járul hozzá a GDP-hez.

2019. ápr. 19. 20:08

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!