Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Fogyasztói megtévesztés és...

Fogyasztói megtévesztés és fogyasztóvédelem tapasztalatok?

Figyelt kérdés

A héten kicsit meggyűlt a bajom a Media Markt-tal. A honlapról rendeltem egy laptopot, ami a leírás alapján hajtogatható és érintőkijelzős modell. Ezzel szemben a kapott termék se nem hajtogathatós, se nem érintős. Elindítottam a reklamációs folyamatot, aminek nagyjából az lett az eredménye, hogyha nem felel meg a termék akkor visszaviszem és visszakapom a pénzem vagy megtartom és legyek boldog vele. A leírt laptop nem is létezik az országban, tehát teljesen valótlan és hibás leírást adtak meg.


Úgy érzem az általuk kínált javaslat nem igazán oldja meg a problémát. Ettől még nem kapom meg, amit akartam. Ráadásul a telefonos ügyfélszolgálat jelenleg is azt állítja, hogy az eszköz érintős, míg az egyik üzletben kijelentették, hogy az lehetetlen.


Érdemes ilyenkor a fogyasztóvédelemhez fordulni? A terméket jelenleg is a téves leírással árulják, szóval emiatt biztos jelenteném őket. De az én egyéni esetemre nézve lehet valami előnye? Például kedvezményesebben kapom meg a terméket? Vagy a végén úgyis nekik lesz igazuk? Azért nem hiányzik egy olyan folyamat, aminek köszönhetően hetekig vagy hónapokig sem a laptopomat sem pénzemet nem látom. Szóval lehet egyszerűbb ha inkább nem bonyolódok bele és egyszerűen visszakérem a pénzt?



2020. febr. 12. 22:06
 1/3 anonim ***** válasza:
74%

Olyan verzió nem lesz, hogy pénzt is visszakapod, meg ezt a laptopod megtartod. Csak szólok.

Gyakorlót békéltető testületes vagyok, fogyasztóvédelemnek semmi köze ehhez..

Visszaadják a pénzt, 14 napig ehhez jogod van utána, összes bizonyítékod beadva, mehettek a testület elé. Ez lehet 2-3 hónap is.

Nen lesz olcsó, meg ingyen laptop. 14 napig lehetőséged van a pénzre, utána cicázhatsz velük.

2020. febr. 13. 01:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 mindentudó99 ***** válasza:
A bátyám egy kolbásztöltőt vett . Vett egy disznót a töltő nem élte meg a tor végét. Emagról vette. Még csak nem is válaszolnak a leveleire. Most gordul a fogyasztóvédelemhez. Tizen pár ezres tétel. Ér e ennyit az egész nem tudom.
2020. febr. 13. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm első! Akkor szabadulok a laptoptól amíg lehet.

Azért kicsit felháborít még a dolog. Úgy tűnik megint a nagyoknak van igazuk és ők mindig megússzák, nekik "mindent" szabad. Nem értem miért nem jár ezért valamilyen kompenzáció. Dehát ez van.

2020. febr. 13. 08:49

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!