Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mit tudok tenni, ha már...

Mit tudok tenni, ha már 3-szor el kellett küldenem az euronics-on keresztül a novemberben vásárolt telefonomat?

Figyelt kérdés
Nem sikerült nekik normálisan megcsinálni, kértem a 2.-nál a cserét vagy a pénzvisszatérítést, de nem hajlandóak egyikre sem, mert hogy a szerviz inkább javítani akarja, de én alapból már más márkát vennék inkább, jelenleg 5 hete van náluk, abban az 5 hétben egy délutánra visszakaptam, de ismét előjött egy hiba. Kihez tudnék fordulni?

2021. jún. 20. 11:40
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
100%

Újra szerviz.


Ha szerencséd van, megunják és kpasz egy csereutalványt.

2021. jún. 20. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:
Jelenleg is a szervizben van, 5 hete, és ez már nem állapot, nem ezért vettem új telefont.
2021. jún. 20. 12:27
 3/20 anonim ***** válasza:
51%
Mondd meg határozottan, hogy vissza akarod kapni a pénzt.
2021. jún. 20. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
100%

Nincs ilyen, hogy "ha szerencséd van". Törvény szabályozza, hogy mikor kötelesek cserélni a készüléket, de akkor már a vételárat is visszakérheted. Emailben kommunikálj velük, mert annak nyoma marad.

[link]

2021. jún. 20. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
70%
#4 és hol írja a törvény hogy mikor kötelesek cserélni? :D
2021. jún. 20. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 A kérdező kommentje:

Határozottan megmondtam, hogy erre a telefonra nekem nincs szükségem, szeretném visszakapni a pénzem, de semmi.

Köszönöm 4-es, megpróbálom e-mailbe.

2021. jún. 20. 13:37
 7/20 anonim ***** válasza:

#5! Szerinted mi lenne itt, ha nem lenne erre törvény? Ne butáskodj már!


"(5) * Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.


(6) * Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.


(7) * Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni."

[link]

2021. jún. 20. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:
54%

húdesokokos van már megint...

A 7-esben bemásolta a kolléga a követendőket.

Menj vissza hozzájuk és csapj az asztalra! Aki mulya azt elhajtják a dumájukkal.

Én laptoppal voltam így, hétfőn bementem arcoskodni, egyszer említettem meg a fogyasztóvédelmet és szerdán nálam volt az új. :D

2021. jún. 20. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:

az a gond itt a hetes dumájával, hogy a válllakozás ha nem akarja, nem ismeri el a hibát, frissít egy szoftvert, kiadja a jk-t hogy minden rendben és ennyi


nyilván el lehet menni független szakértőhöz pénzért, de az idő és pénz


az arcoskodás a legkevesebb esetben vezet eredményre, főleg a mobilpiacon, ahol a TMX-szel kell megküzdeni

2021. jún. 20. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 A kérdező kommentje:
Az a baj nekem alapból már nem is kell ez a telefon, inkább váltanék másra, tehát nem opció, hogy elvigyem független szakértőhöz.
2021. jún. 20. 20:28
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!