Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Milyen jogokkal érvelhetek a...

Milyen jogokkal érvelhetek a futár cég ellen?

Figyelt kérdés
Rendeltem ebay-ről nagyobb összegben csomagot ami eddig tökéletesen úton volt hozzám. Tegnap ki jött a futár, hogy megjött a csomag de sajnos nem voltam otthon. Másnap(Ma 2023.03.29) direkt a kiszállítás ideje alatt otthon maradtam és megvártam a futárt aki hívott de nem vettem észre így 3percel kesőbb hívtam vissza. Az volt a válasza, hogy ma már nem megy arra és elment majd kihozza másik nap. Ezek után ránéztem délután a csomagkövetésre és láttam, hogy visszaküdték a feladónak. Beszéltem az ügyfélszolgálattal nem tudnak mit csinálni mert szerződés köti őket. Reggel bemegyek a központjukba és megpróbálom azért visszaszerezni. Ha nem tudom újra ki kell fizessem a postázást. Ilyen esetben ezt ki lehet fizettetni a céggel a a futár hibázott és hamis infót adott meg?

2023. márc. 29. 19:33
 1/7 anonim ***** válasza:
45%
Kérjél valami debilkedvezményt. Mert ugyan csomagot vársz, de egyszer nem vagy otthon, másodszor meg nem veszed fel a telefont.
2023. márc. 29. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm az elő válaszadónak a segítő válaszát. Az a baj, hogy első próbálkozasnál aznap reggel kaptam az emailt, hogy jönnek. Ha előtte 1nappal akár este jelzik megtudom oldani de így nem tudtam. Illetve az a 3perc szerintem nem nagy dolog. Én is voltam futár és volt amikor 10-15percet vártam az ügyfélre.
2023. márc. 29. 19:55
 3/7 anonim ***** válasza:
81%
Én szerintem nem a futár hibázott. Nyilván szerződésbe van foglalva, hogy hányszor kell próbálkozni az adott küldemény kézbesítésével. Kártérítésre nem számíthatsz.
2023. márc. 29. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

#3 alapvetően egyetértek, bár az kérdéses azért, hogy a telefon fel nem vétele tekinthető-e sikertelen kézbesítésnek, és nem kellett volna-e a futárnak annak ellenére is megkísérelnie a kézbesítést.

Ami a futárt illet, egyáltalán nem biztos, hogy ugyanaz a futár volt, mint előtte nap, vagy ha igen, akkor emlékezett-e rá, így nem tudhatta, hogy nem lesz újabb próbálkozás másnap.

2023. márc. 29. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Nem hinném, hogy másik futár volt mivel a telefonszám az azonos. De lehetséges akár, hogy ez központi szám. De sajnos csengetni sem csengetett.
2023. márc. 29. 20:11
 6/7 anonim ***** válasza:

Az adott cég ÁSZF-ét kellene elolvasni. Abban szokott benne lenni sok olyan dolog, ami érdekelhet téged.

Azt mondjuk pofátlanságnak tartom, mikor a kiszállítás napján 8-kor küldenek egy e-mailt, hogy aznap szállítanak. Miközben én már a munkahelyen vagyok, az égvilágon semmit nem tudok intézni. Még szerencse, hogy nálam napközben is van otthon nyugdíjas családtag általában. Ha ez nem biztosítható, akkor inkább nem futárcéggel hozatom a dolgokat, hanem postával, vagy automatába.

2023. márc. 30. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
46%

Ha ennyire körülményes neked a csomagátvétel, akkor miért nem automata csomagátvételt használtál?

Egyébként a futár is hibázott, mert tojt felvenni a telót.

2023. márc. 31. 01:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!