Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Több, mint 1 éve bekötötték a...

Több, mint 1 éve bekötötték a lakásomba a kábeltv-t, nézem is, mégsem kapok azóta sem csekket a havi díj befizetéséhez, - hiába telefonálok nekik, hogy küldjenek - mit csináljak?

Figyelt kérdés
A telefonos ügyfélszolgálaton minden alkalommal azt mondják, hogy a rendszerükben úgy látják, hogy még nem aktiválták nálam a szolgáltatást, ezért nem küldenek csekket. De mi lesz, ha egyszercsak utolérik magukat, és több, mint 1 évre visszamenőleg egyösszegben küldik ki a fizetnivalót?
2009. márc. 11. 23:57
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Te mindent megtettél, fel is hívtad őket. Innentől kezdve az ő hibájuk minden. Ha pedig a rendszerük nem látja, hogy aktiválva vagy, akkor nem is tudnák bizonyítani, hogy már 1 éve nézed a kábelt.
2009. márc. 12. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
62%
Irjal nekik ajanlott levelet, a fonoknek cimezve. Remelhetoleg lesz ra valasz. Ajanlottan add fel a levelet, hogy legyen nyom. Bar ha egyszer "megtalalnak" a rendszerukben, es esetleg odzkodz a fizetestol, magaddal szursz csak ki. Ugyhogy jobb, ha irsz nekik, es a fonoknek, azzal a levellel fognak foglalkozni!
2009. márc. 12. 01:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
74%
Anyósomék is hasonló cipőben voltak, nem volt egy év csak úgy egy jó fél év. Tőlük nem kérték visszamenőleg. Ők is megkeresték a szolgáltatót és utána elkezdtek számlázni. Náluk akkor épült az egész faluban a rendszer és ez okozta a kalamajkát, nem tudott a szolgáltató mindenre odafigyelni, de ők is féltek, hogy egybe kell majd fizetni.
2009. márc. 12. 06:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
87%
Nézd ingyen amíg tudod!!!! Nem kérhetik a számlát visszamenőleg, hisz a rendszerükben van a hiba, nem tudják bizonyítani, nem tudják utol érni magukat. Volt párom visszamondta a szolgáltatást, a csekket már nem küldték, csak elfelejtették tőle megvonni az adást. Évek óta nézi a tévét ingyen.
2009. márc. 12. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
85%

Utolsó vagyok:


mindenki átvág minket, mindenkinek csak fizetni kell mindent, egyszer ők is legyenek már átvágva. Nekik nem kottyan meg egy kicsi, neked még a kevesebb is. Csak ügyesen

2009. márc. 12. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
76%
Utólag nem tudják követelni, mert nem tudják bizonyítani, a nemlétező fizetési felszólítások elpostázását.Ezért akkortól számolják a díjat, amikortól hivatalosan aktiválva leszel a rendszerükben.
2009. márc. 12. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

Az elméleti dolog:

A szolgáltatás nem a szerződéssel, hanem a szolgáltatás igénybevételével jön létre, tulajdonképpen az elő(nem)fizető személy és a szolgáltató között a szolgáltatásra vonatkozó szerződési kötelem beáll akkor, amikor bedugod a tévébe a dugót és nézed a tv-t. A szolgáltatási szerződés írásos alakisághoz nem kötött, tehát nyugodtan hivatkozhat a szolgáltató arra, hogy ráutaló magatartással a szerződés létrejött.

Vagyis a szolgáltatási feltételeik szerint jogosultak akár számlázni is.


Azonban a szolgáltatónak hitelt érdemlően kell bizonyítani, hogy téged mikor kötött a hálózatra. Ezt elvileg egy munkalappal meg tudja tenni.


Fontos tudni, hogy a távközlési szolgáltatási igények érvényesíthetősége egy év alatt évül el, tehát legrosszabb esetben is MAX. ennyit követelhetne a szolgáltató.


De ezt nem fogja, mert a gyakorlatban:

A szerződés létrejöttétől fog számlázni a szolgáltató neked. Ha nincs szerződésed, akkor nem fog. Számtalan (!) olyan lakás van, ahol aktív az előfizetői pont, és mégsincs szerződés. Ez a szolgáltató hanyagsága, nem kötötték ki az előfizetőt. De ez nem csak kábeltévénél van így. Én már találkoztam ADSL előfizetőnél is ezzel. És a mai napig működik úgy az internet, hogy SEMMIFÉLE szerződése nincs, sőt már VONAL(!) sincs az ingatlanban.


Örülj neki, és azt a pénzt, amit ezzel spórolsz, költsd a gyermekeidre. Bűncselekményt nem követsz el, ez a szolgáltató felelőtlensége. Rosszul nem járhatsz.

2009. márc. 12. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
velünk a fibernet csinálta azt, hogy 8 hónapig nem küldött számlát (többször telefonáltam), majd egyszercsak kiküldték egyben a 8 hónapot.
2009. márc. 12. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
32%
Hívd fel őket még egyszer, hogy mi a helyzet? Készíts hangfelvételt a beszélgetésről! Vagy kérd, hogy írásban tájékoztassanak! Ezek után már nyugodtan hátradőlhetsz!
2009. márc. 12. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Mivel eltelt már 1 év, én többet nem hívom őket, az biztos. Ha esetleg küldenek mégis csekket, első lépésben kérek tőlük egy szerződésmásolatot, mondván, hogy én nem kértem a szolgáltatást, és ha esetleg azt fogják is tudni prezentálni, akkor meg az 1 éves elévülési időre fogok hivatkozni. Egyszer, ebben a büdös életben már nekem is lehetne egy kis szerencsém?!...
2009. márc. 12. 18:41

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!