Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Webáruházból rendelt termék...

Webáruházból rendelt termék garanciális javítását hogyan kell intézni? A szállítási költséget kinek kell állnia?

Figyelt kérdés
2015. aug. 16. 19:51
 1/4 anonim ***** válasza:
Olvasd el a webáruház felhasználási feltételeit. Tudod, amit el kell fogadnod regisztrációkor.
2015. aug. 16. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Ez nem így működik. Van egy törvény, aminek a webáruházak alá vannak vetve, és ettől nem térhetnek el (a vásárló számára hátrányos módon). Márpedig sokan próbálkoznak a vásárlók félretájékoztatásával.
2015. aug. 16. 21:35
 3/4 anonim ***** válasza:

Ha már ennyire jó tudod, akkor mi itt a probléma?


Amúgy garancia érvényesítéséhez vissza kell juttatnod a vásárlás helyszínére. Hogy ezt hogyan oldod meg, illetve az áru onnan való visszajuttatását magadhoz, az már rád van bízva.

Viszont ettől el lehet térni a vásárló javára, így legjobban a webáruház honlapján tájékozódhatsz.

Nem fognak valótlanságot állítani (legfeljebb a felhasználó nem képes értelmezni azt), mert azzal komoly bírságra számíthatna.

2015. aug. 16. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Tök mindegy, hogy webáruház, vagy nem. Attól függ, mekkora a termék. Nagy háztartási gépeknél nem kell elszállítanod, hanem elszállítják neked. Kis termékeknél neked kell a megfelelő helyre elvinni.
2015. aug. 17. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!