Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Márkás de ócska cipőt vettem...

Márkás de ócska cipőt vettem drágán, mit csináljak?

Figyelt kérdés
Elegáns, tartósnak kinéző cipőm 4 hónap alatt úgy betöredezett, hogy már égő hordani. Azt mondták a boltban, hogy ez természetes elhasználódás, nem veszik vissza, bevizsgáltattam. Pedig szerintem ennyi pénzért (35.000) többet várhatna az ember, és megtudtam, hogy nem minden cipő használódik el ilyen gyorsan, nem számítottam erre, hogy ilyen tekintetben zsákbamacskát vásárolok. Direkt ezért nem hatod annyiért vettem, hogy tovább hordhassam. Nem szakadt el csak iszonyú ronda lett. Hogy tudnám képviselni az igazamat?

2016. márc. 15. 13:05
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Fogyasztóvédelem ?
2016. márc. 15. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Én is arra gondoltam, de mit mondjak amitől igazat adnak? Nem vagyok valami jó törvényekben és jogokban.
2016. márc. 15. 13:09
 3/11 anonim ***** válasza:
Pedig 5 k ert jobb lett volna cipo azok huzak egy evig
2016. márc. 15. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Ápoltad?
2016. márc. 15. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Bemész és lerakod az asztalra a cipőt,a blokkot és felteszed a kérdést, hogy 4 hónap használat után szerintük így kell e ki néznie egy lábbelinek ? Mert neked van 20 éves cipőd is, de az különbül néz ki mint ez.

Néhány évvel ezelőtt én 25E-ért vásároltam egy pár cipőt, 1 hét után leszakadt a talpa . Az üzletben tettek a panaszra magasból, gondolom érte szó a házuk táját nem csak az én részemről, de 1et tudok, az üzletet be is csukták nem sokkal később .

2016. márc. 15. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Nekem 25k-s cipőm talpa szakadt le. Visszavittem és megragasztották, 2 hét után mehettem érte. 2 nap után újra lejött, itthon megragasztottam, kibírt kb. 3 hónapot aztán megint lejött a talpba, de már konkrétan leszakadt. Aztán kidobtam. Többet nem veszek 10 ezer Ft-nák drágább cipőt csak a deichmanban, mert ott szó nélkül becserélik, legalábbis jobb helyeken.
2016. márc. 15. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Természetesen ápoltam, és a vizsgálat eredménye nem tesz felelőssé engem. Sok helyen lehet kapni a plázákban, nem a bolttal van a baj. Ez az utóbbi hsz. hasznosnak tűnik. "Nem így kéne kinéznie"- valóban.
2016. márc. 15. 13:29
 8/11 anonim ***** válasza:
Csak a fogyasztóvédelemben bízhatsz egyedül. Ha ők nemtudnak segíteni akkor kuka és vége.
2016. márc. 15. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Tisztelt Kérdező!


Ajánljuk figyelmébe a tárgykörben fórumoldalunkon az alábbi választ: [link]


Amennyiben a bevizsgálás Önnek adott igazat, úgy a kereskedő köteles kicserélni Önnek a lábbelit, amennyiben az nem javítható. A vásárlást követő első hat hónapban egyébként a vállalkozást terheli a bizonyítási kötelezettség, ha tehát vita van Önök között a hiba eredetét illetően, a vállalkozásnak kell beszereznie szakvéleményt, alátámasztani azt, ha a hiba nem gyártási eredetű. Ha ezt nem tudja bizonyítani, úgy helytállni köteles, vagyis javítani, cserélni, vagy ha egyikre sincs lehetőség, akkor a vételárat visszafizetni.


Üdvözlettel: NFH Ügyfélkapcsolat

[link]

2016. márc. 16. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Az ügy végkifejlete, csak tanúlságképpen az volt, hogy a Békéltető Testületnél a forgalmazó kifizette a cipő árának felét.
2020. aug. 12. 11:05
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!