Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Internetes vásárlással kapcsol...

Internetes vásárlással kapcsolatos panaszomat megírhatom az üzletben található panaszkönyvbe is?

Figyelt kérdés
Írtam az ügyélfélszolgálatnak e-mailt, de nem válaszoltak 30 napon belül, sőt azon túl sem. Mi ilyenkor a teendő?
2017. dec. 28. 12:00
 1/3 anonim ***** válasza:
Hívd fel őket, menj be hozzájuk és jelezd "nem működik az email rendszer"
2017. dec. 28. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Írhat a panaszkönyvbe, de mivel nem válaszoltak az elektronikuslevelére, ezért fordulhat az illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett tevékenykedő békéltető testülethez vagy az illetékes járási hivatalon belüli fogyasztóvédelemhez.


Olvasmány: 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről.

2017. dec. 28. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha ez neked kérdés, nem nagyon fogod tudni képviselni az érdekeidet. Én már régen megbeszéltem volna a cég vezetőjével (hacsak időközben el nem intézik a problémámat). Úgy nagyjából nemhogy 30 napot, de egyet sem szoktam várni probléma esetén. És a hangnem a hozzáállás függvényében változik.
2017. dec. 28. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!